Til snak, tips og diskussion om kalibrering af TV og monitors.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af scrat69
#215204
Hej Alle. håber der er nogen der kan hjælpe mig

jeg har købt en Sony KDL W805BBAE2 i saturn. manden der sælger mig det. siger at det ikke betød noget at jeg skulle bruge det i danmark.

men men. der er ikke dansk menu. kan jeg godt leve med. men når jeg skal søge kanaler (Har Yousee) ligger den kanalerne i meget mærkelig rækkefølge. selvom jeg bruger Yousee netværks id 100.

har snakket med sony support og de siger det er fordi det ikke er en nordic model jeg har.
Nederen!!!

er der nogen der ved om jeg kan åbne en for for service menu og slå over til Nordic UI. så tv'et kigger på de rigtige frekvens. og hvad der skal til for at kunne gøre det.

eller om man kan hente et andet firmvare til den ?

Mvh Allan
Af jng
#215216
scrat69 skrev:Hej Alle. håber der er nogen der kan hjælpe mig

jeg har købt en Sony KDL W805BBAE2 i saturn. manden der sælger mig det. siger at det ikke betød noget at jeg skulle bruge det i danmark.

men men. der er ikke dansk menu. kan jeg godt leve med. men når jeg skal søge kanaler (Har Yousee) ligger den kanalerne i meget mærkelig rækkefølge. selvom jeg bruger Yousee netværks id 100.

har snakket med sony support og de siger det er fordi det ikke er en nordic model jeg har.
Nederen!!!

er der nogen der ved om jeg kan åbne en for for service menu og slå over til Nordic UI. så tv'et kigger på de rigtige frekvens. og hvad der skal til for at kunne gøre det.

eller om man kan hente et andet firmvare til den ?

Mvh Allan
Har du spurgt manden, der solgte dig det, som sagde, det ikke betød noget?
Af scrat69
#215222
Ja Jeg har snakket med ham og det troede han ikke på for alles deres fjernsyn var nordic modeller
Så han sagde jeg skulle komme til Tyskland igen det. Fortalt os jeg havde snakket med Sony support som siger den model jeg har der ikke er nordisk. Så ikke meget hjælp at hente der. Andet end at køre tilbage til Tyskland