Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Supergris
#330807
Det er en god chance for, det ikke er burn in, og du kan få fejlen udbedret (også efter garantiperiodens udløb), hvis du henvender dig direkte til LG, ellers kan 3.500 kr. vel ikke betegnes som billigt for et defekt TV?
Af claussor
#330814
Lg rører ikke ved defekt tv udenfor garanti jeg står i samme situation. De forskelsbehandler. Engelske og amerikanske afhjælper de gerne.
Af HrJensen1
#330816
claussor skrev: 9. maj 2021, 20:51 Lg rører ikke ved defekt tv udenfor garanti jeg står i samme situation. De forskelsbehandler. Engelske og amerikanske afhjælper de gerne.
Du ved ikke om LG dækker det, som du påstår. Der foregår så mange skriverier og teorier på diverse forums, at med mindre at DU selv har fået DIT fjernsyn dækket, kan du intet vide omkring det. Ligesom en anden person herinde påstår at hans forsikringsselskab dækker Burn-in, mens alle andre skriger i kor, at det gør de ikke.

Så stop den snak med forskelsbehandling - du er udelukkende ude på at svine mærket til, fordi at du har brugt dit fjernsyn forkert, og ikke fulgt retningslinjer, som er udspecificeret i manualen, da du købte den.
Af toogtyve
#330818
Jeg købte det i november 2017, og bemærkede burn-in i februar/marts 2020. Skrev til LG som har afvist at hjælpe da det er uden for garanti, hvilket jo ikke er imponerende, men vel formelt efter reglerne

Mht. om det er burn-in, så har jeg svært ved at se hvad det ellers skulle være?

Mht. pris, så er jeg selvfølgelig åben for bud. Det er jo et fint TV i øvrigt 😊
Af Supergris
#330874
Specielt B7, C7 i 55", men også andre modeller var ramt at dette, som "nemt" kan rettes over service porten, og det er ikke burn in, selvom det ligner:



Jeg ville prøve at få fat i LG og henvise til dette, som mange har haft held med, da LG har vedkendt, det er en fejl, der er sket fra fabrikkens side.
Hvorfor LG Danmark skulle være anderledes end andre lande, har jeg svært ved at forstå?
Mon ikke, der bare skal lidt dokumentation og ekstra pres til?
Måske herinde fra?
De påstår LG vil fixe det indtil 5 år efter garantiperiodens udløb.

Andre tråde om emnet:

https://www.google.com/search?q=LG+25+% ... CA4&uact=5
Af claussor
#330876
HrJensen1 skrev: 9. maj 2021, 21:14
claussor skrev: 9. maj 2021, 20:51 Lg rører ikke ved defekt tv udenfor garanti jeg står i samme situation. De forskelsbehandler. Engelske og amerikanske afhjælper de gerne.
Du ved ikke om LG dækker det, som du påstår. Der foregår så mange skriverier og teorier på diverse forums, at med mindre at DU selv har fået DIT fjernsyn dækket, kan du intet vide omkring det. Ligesom en anden person herinde påstår at hans forsikringsselskab dækker Burn-in, mens alle andre skriger i kor, at det gør de ikke.

Så stop den snak med forskelsbehandling - du er udelukkende ude på at svine mærket til, fordi at du har brugt dit fjernsyn forkert, og ikke fulgt retningslinjer, som er udspecificeret i manualen, da du købte den.
Hr.Jensen jeg skriver blot sandheden. Har du et eksempel på en person LG i DK har afhjulpet udenfor garantiperioden i forbindelse med plamager/burnin/svag rød pixel? Jeg og min kammerat er begge blevet afvist. Der er mange eksempler på
av og avsforums hvor folk er blevet afhjulpet (i UK og USA). Hvorfor må det negative ikke nævnes i forbindelse med brands? LG høster masser af roser for deres TV, er det forkert at høre bagsiden af medaljen?

Jeg har købt et Sony LED og må da indrømme det er 2 skridt ned i kvalitet. Savner bestemt mit gamle LG.

Det er trist du skriver jeg har brugt mit TV forkert (og det er slet ikke det tråden handler om), når du intet ved om det (hvem er det nu der udtaler sig om ting personen intet ved om?). Du er underlig aggressiv også i den anden gamle tråd.
Af claussor
#330877
Supergris skrev: 10. maj 2021, 22:44 Specielt B7, C7 i 55", men også andre modeller var ramt at dette, som "nemt" kan rettes over service porten, og det er ikke burn in, selvom det ligner:



Jeg ville prøve at få fat i LG og henvise til dette, som mange har haft held med, da LG har vedkendt, det er en fejl, der er sket fra fabrikkens side.
Hvorfor LG Danmark skulle være anderledes end andre lande, har jeg svært ved at forstå?
Mon ikke, der bare skal lidt dokumentation og ekstra pres til?
Måske herinde fra?
De påstår LG vil fixe det indtil 5 år efter garantiperiodens udløb.

Andre tråde om emnet:

https://www.google.com/search?q=LG+25+% ... CA4&uact=5
De nægter at røre ved mit (jeg har forsøgt 2 gange over 6 måneder, det ene skriftligt det andet mundtligt), og min kammerat har forsøgt en gang i marts. De vil ikke kommentere på hvorfor de gerne vil afhjælpe andre steder i udlandet.
Mit er B6V 65", hans 65" C7 (mener jeg). Dertil er der et Philips 65" 8xx samt et B6V 65" mere i bekendskabskredsen der også lider af samme (Philips dog ikke så galt endnu).

Som jeg skrev i en anden tråd, men som intet respons fik, så ville det være fedt hvis Flatpanels ville lave en artikel om det og spørge LG hvorfor der er den forskelsbehandling. LG har høstet rigtig meget ros (og fortjent), det ville klæde Flatpanels at kigge ind i dette som et seriøst medie. Dette er ikke en kritik af FP, men et håb.
Af toogtyve
#330920
Helt enig i at det ville være fint hvis Flatpanels tog det op, og jeg synes der er for lidt fokus på problemerne med burn-in / manglende service fra LG i anmeldelser osv.

Jeg har sænket prisen til 2500 for TV’et 😊