Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Quasimodo
#330359
Ja hvad kan jeg få for nævnte TV, hvis jeg ønsker at sælge. Der er jo lige kommet tilbud på Panasonic.
Og som nævnt, så er returretten på LG’en overskredet med 5 dage O_O
#330363
Du skal jo nok lidt under de 7000 som pana kan købes til.

Pana er vist bedste køb pt.

Måske en i dit lokal område er frisk på en god handel til omkring 5500

Men hvorfor vil du allerede miste penge og få og købe et pana i stedet
#330390
Umiddelbart vil jeg heller ikke mene, et skifte giver meget mening, med mindre du ønsker at gå op i størrelse?

Hvis du har handlet i Elgiganten, så gælder der yderligere 20 dages fuld returret (50 dage i alt), blot du melder dig ind i deres kundeklub, som er ganske gratis.
Det gælder selvfølgelig ikke med tilbagevirkende kraft, men hvis du ønsker at opgradere, så ville jeg da tage chancen og orientere dem om situationen; hvis du finder den rigtige mand at snakke med, mon ikke de så kan godtage en for sen indmelding?
#330399
Tak for jeres input. Det var ikke fordi jeg ville have større, men mere fordi jeg de sidste 15 år har haft Panasonic, og har lidt tilvænningsproblemer med LG'en.
Men jeg giver det noget tid, så er jeg fortrøstningsfuld ved at jeg vænner mig til det. Det får jo også rigtig gode anmeldelser, og billed/lydmæssigt er jeg fuldt ud tilfreds.