Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#323351
Nu jeg lige har opgraderet til Pana 65HZ2000, har jeg mit gamle Pioneer KRP-600M 60" plasma TV til overs (reference TV i 2009/2010). Det fungerer stadig glimrende, har intet burn-in og leverer et Full HD billede der sagtens kan konkurrere med moderne LED TV.

I de første "leveår" blev det brugt sparsomt, det er først de seneste par år med børn herhjemme det er blevet brugt mere. Jeg har ikke lige tjekket service menuen for brugstid dog (glemte det inden jeg tog det ned). Det har kørt i "Pure" mode siden day 1.

Der følger de originale Pioneer KRP-S02 (side)-højtalere med.

Bemærk at der er tale om "M" udgaven, uden tuner etc, det er reelt en monitor (hvilket faktisk har været en fordel, da netop de dele eller ville være forældet).

Nostalgi til side har jeg ikke de vilde forventninger til værdi men jeg ville lige høre om hvad folk mener det er værd (og om der er nogen der kunne bruge det).
Senest rettet af ziphnor 12. dec 2020, 11:47, rettet i alt 1 gang.
#323450
Er det et af de der “hvis det Guds mening, at vi handler, så gætter du mit nummer”-øjeblikke, eller har du sendt trådstarter en privat besked med dit nummer i?


Edit: Kan se at du ændrede indlægget og tilføjede nummeret. send nummeret i en privatbesked i stedet. Det bør ikke være synligt i forum!
#323675
Tillykke med salget.

Jeg har fjernet dit nummer fra ovenstående, så du ikke pludselig er tilmeldt en eller anden obskur SMS service fordi nogen skulle spille morsomme.