Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af AhmedAl-Shakerchi
#320798
Sony XF90 i 55" - tv'et er baggrundsbelyst og en rigtig lækker tv. Der følger fødder med og fjernbetjening. Jeg har også kvittering fra Power på mail som kan sendes. Købt i Juli 2018 for 11.999

Sælges pga opgradering til en større tv så tv'et er 100% fejlfri.

Der medfølger: Fødder stadig ikke pakket ud + Tv ophæng + Chromecast Ultra + Fjernbetjening.

Pris - 2800

Placering: Sjælland.

Flatpanels test: https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 1519274484
Senest rettet af AhmedAl-Shakerchi 20. okt 2020, 21:30, rettet i alt 2 gange.
Af Supergris
#320808
Ikke andet end du åbenbart er fuldstændig blottet for sund fornuft!

TVet har gennem de sidste par måneder været solgt fra nyt med 3 års garanti til samme pris, som du forsøger at sælge det til, hvor garantien er udløbet:

https://www.pricerunner.dk/pl/2-4515869 ... ign-Priser

Forsøgte ellers at hjælpe dig med at få det solgt igennem en anden tråd, hvor jeg håbede, du ville sælge til en fair pris til en far med en autistisk søn.
På den måde, kunne I hjælpe hinanden, men det løb ser ud til at være kørt!

Man undres...
#320810
Supergris skrev: 20. okt 2020, 15:17 Ikke andet end du åbenbart er fuldstændig blottet for sund fornuft!

TVet har været solgt fra nyt med 3 års garanti til samme pris, som du forsøger at sælge det til, igennem de sidste par måneder:

https://www.pricerunner.dk/pl/2-4515869 ... ign-Priser

Forsøgte ellers at hjælpe dig med at få det solgt igennem en anden tråd, hvor jeg håbede, du ville sælge til en fair pris til en far med en autistisk søn.
På den måde, kunne I hjælpe hinanden, men det løb ser ud til at være kørt!

Man undres...
Rolig nu, jeg kan godt huske det og det er ikke for at tjene penge, men jeg mindes at have svaret pænt tilbage igår med at jeg ville lige vente med at sætte det salg fordi skulle køre 3 - 4 timer i bil til Jylland for at se på tv og hvis det hele blev som jeg havde tænkt mig så et nyt blev købt så kommer denne til salg. Så jeg ventede blot på at jeg selv købte et før jeg solgte nuværende så jeg ikke endte med ingen tv.

Jeg kørte så den lange vej igår og fik så et nyt tv og først idag nåede jeg at sætte dette til salg. Min tilgang var bare simpelt jeg tjekkede Pricerunner og smed det til under den nuværende pris. Du kan da bare være venlig og smide et råd om prisen isetdet for det personlige angreb du lige lavede der.

Har den far du omtaler fået sig et tv eller hvad? - fordi kan godt huske tråden og kravet var bare at det skal kunne tage 4K, det jo ikke sikkert han overhovedet synes at mit tv er tiltalende uanset argument om teknikken og argumenterne bag?
#320814
Kritte skrev: 20. okt 2020, 15:52
AhmedAl-Shakerchi skrev: 20. okt 2020, 14:27
Kritte skrev: 20. okt 2020, 13:41 https://elsalg.dk/webshop/sony-kd55xf90 ... ricerunner

Tror ikke du får den pris for det - desværre!... Ellers et dejligt tv ;)
Ja ift den pris så spare man 1000 kr. - hvad er der galt i det?
Håber ikke du mener det seriøst? Dit tv er ca 2.5 år gammel - du får er sprit nyt til 1000 kr mere...
Hvad er din pris idé?
Af Supergris
#320817
Det kan godt være, jeg gik over stregen, og normalt har jeg en regel om aldrig at blive personlig, men jeg må indrømme, jeg bogstavelig talt var ved at få colaen (ikke kaffen) galt i halsen, da jeg læste dit indlæg.

Normalt ville jeg ikke skrive i din tråd, da der er regler for det, men du spurgte jo selv, hvad der var galt med det; hvilket jeg så svarede på...

Mit bud på en fair pris er 3000 kr., så skal du være glad, men køber er heller ikke snydt, da han får et dejligt TV til en rimelig penge...
#320819
Supergris skrev: 20. okt 2020, 16:21 Det kan godt være, jeg gik over stregen, og normalt har jeg en regel om aldrig at blive personlig, men jeg må indrømme, jeg bogstavelig talt var ved at få colaen (ikke kaffen) galt i halsen, da jeg læste dit indlæg.

Normalt ville jeg ikke skrive i din tråd, da der er regler for det, men du spurgte jo selv, hvad der var galt med det; hvilket jeg så svarede på...

Mit bud på en fair pris er 3000 kr., så skal du være glad, men køber er heller ikke snydt, da han får et dejligt TV til en rimelig penge...
Fair nok, vi har jo alle forskellige forudsætninger for at prisætte en vare, jeg køber som regel mere nyt end brugt og har ikke lige overblik altid over hvad en vare ligger i pris de forskellige steder. Så min første indskydelse var udefra Pricerunner alene. Jeg har nu tjekket DBA og FB Market for en bedre idé.

Og er slet ikke en type der står hårdnakket på en pris, ligesom jeg ønsker at købe til en fair pris så ønsker jeg også at sælge til en fair pris.

Jeg har ikke fået hængt det nye op endnu så hvis det går fint uden at jeg skal bruge det gamle væg Mount så ryger det med i prisen + en CC Ultra. Så sletter pris og afventer 2 - 3 timer med ny pris.