Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#318317
Kære alle :)

Jeg har fået ombyttet min Playbar med en ny, da der var lidt problemer med den de tidligere havde sendt. Denne gang har de garanteret at Playbaren er splinter ny. Har desuden en kvittering, dateret til d. 26/8-2020. Der er derfor 2 års reklamationsret.

Playbaren er også sat til salg på DBA til 4000
kr. Det er 1250 kr. lavere end hvad en ny model sælges for hos diverse forhandlere.

Jeg er dog villig til at sælge for 3900 kr. ved en hurtig handel.

De bedste hilsner

Jens
Senest rettet af jrasmussen1985 1. sep 2020, 11:07, rettet i alt 1 gang.
#318319
Undskyld, dette forstår jeg ikke. Hvis du har købt et produkt dateret 26-8 af forhandler, og har 14 dages fortrydelsesret, hvorfor lader du så ikke produktet returnere og få det som kvittering lyder på, refunderet? Det må jo være præcis det samme den nye køber kan gøre indenfor de 14 dage man normalt har, eller mere hvis det er elgiganten/power?

Er kvitteringsværdi lavere end de 4000kr?
#318320
bbplayer skrev: 27. aug 2020, 12:26 Undskyld, dette forstår jeg ikke. Hvis du har købt et produkt dateret 26-8 af forhandler, og har 14 dages fortrydelsesret, hvorfor lader du så ikke produktet returnere og få det som kvittering lyder på, refunderet? Det må jo være præcis det samme den nye køber kan gøre indenfor de 14 dage man normalt har, eller mere hvis det er elgiganten/power?

Er kvitteringsværdi lavere end de 4000kr?
Den var for nyligt på tilbud i refurbished udgave til 2.999 kr. hos Bilka. Prisen er dog tilbage på 4.499 kr.:
https://www.bilka.dk/produkter/sonos-pl ... 100535514/

Det lyder mest af alt som om der er tale om en refurbished udgave som det så er lykkedes at ombytte til en ny, men det er for så vidt os uvedkommende.

Det eneste det drejer sig om, er, om nogen vil betale hvad OP vil have for varen. Hvis der er tale om et splinternyt eksemplar med to års garanti til en lavere pris end Bilka tager for en refurbished her og nu, så er dét det eneste, det drejer sig om.
#318323
bbplayer skrev: 27. aug 2020, 12:26 Undskyld, dette forstår jeg ikke. Hvis du har købt et produkt dateret 26-8 af forhandler, og har 14 dages fortrydelsesret, hvorfor lader du så ikke produktet returnere og få det som kvittering lyder på, refunderet? Det må jo være præcis det samme den nye køber kan gøre indenfor de 14 dage man normalt har, eller mere hvis det er elgiganten/power?

Er kvitteringsværdi lavere end de 4000kr?
Hej bbplayer: Kan godt forstå det lyder mærkeligt... men sagen er den, at jeg har haft en Playbar de sidste 5 år. Den begyndte pludselig at lave en mærkelig hyletone, som var særligt høj, når den var i standby. Jeg kontaktede derfor Sonos, som var så venlige at ombytte den til en refurbished model. God stil at Sonos i første omgang, da Playbaren var langt over garantiperioden. Desværre var det sådan, at den refurbished model de sendte til mig, var defekt. Som plaster på såret, har jeg derfor fået lovning på en splinter ny Playbar, som selvfølgelig har de 2 års reklamationsret.
Da vi taler om en ombytter på disse vilkår, kan jeg desværre ikke returnere den til Sonos.

Dbh

Jens
#318324
Globulus skrev: 27. aug 2020, 13:32
bbplayer skrev: 27. aug 2020, 12:26 Undskyld, dette forstår jeg ikke. Hvis du har købt et produkt dateret 26-8 af forhandler, og har 14 dages fortrydelsesret, hvorfor lader du så ikke produktet returnere og få det som kvittering lyder på, refunderet? Det må jo være præcis det samme den nye køber kan gøre indenfor de 14 dage man normalt har, eller mere hvis det er elgiganten/power?

Er kvitteringsværdi lavere end de 4000kr?
Den var for nyligt på tilbud i refurbished udgave til 2.999 kr. hos Bilka. Prisen er dog tilbage på 4.499 kr.:
https://www.bilka.dk/produkter/sonos-pl ... 100535514/

Det lyder mest af alt som om der er tale om en refurbished udgave som det så er lykkedes at ombytte til en ny, men det er for så vidt os uvedkommende.

Det eneste det drejer sig om, er, om nogen vil betale hvad OP vil have for varen. Hvis der er tale om et splinternyt eksemplar med to års garanti til en lavere pris end Bilka tager for en refurbished her og nu, så er dét det eneste, det drejer sig om.
Hej Globulus.

Har, som jeg har skrevet til bbplayer, haft min Playbar i 5 år. Den blev pludselig defekt, med en høj hyletone når den var i standby. Fik den derefter ombyttet af Sonos til en refurbished model. Denne var defekt ved modtagelse. Som plaster på såret fik jeg lovning på en splinter ny Playbar, som så pt. er på vej fra dem.
Værdien på kvitteringen er 5999,-.

Så ja, her er tilbud om at købe en ny Playbar (ikke refurbished) til en lavere pris end den Bilka pt. sælger refurbished modeller til.

Dbh

Jens