Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Noerden
#318021
Mit gamle Samsung plasma har fået stribesyge - og indtil mit næste fjersyn er kommet ned i pris søger jeg en erstatning.

Det skal være som der står i emnet, størrelse 50-65 tommer og i Jylland/vestfyn
Af Noerden
#318092
Ja da.
Jeg har luret lidt på LG CX 65" - men det står til 22k lige nu, og det vil jeg ikke give.

Der skal være velfungerende HDMI 2.1 og eARC, og klar til de nye funktioner fra Xbox/PS5.
Sony er også interessant, da det med alm. tv kigning kunne være fint nok med lyd gennem skærmen.
Men Sony er dyrere end LG.
jeg er ingeniør og elsker teknik, men gider heller ikke betale kassen for at være firstmover. Jeg vil gerne undgå børnesygdomme - så mine fjernsyn holder længe. Mit plasma er fra 2011. Frem til 2010 havde jeg et Sony billedrørs tv, som havde bedre billede end LCD skærme på det tidspunkt.
Af Supergris
#318098
Så er vi i nogenlunde samme båd. :)

Jeg er enig i, at 22k er FOR meget for et 65" TV, når man ser, hvad man ellers kan finde på markedet.
Jeg går også altid efter de gode køb, hvor man får noget for pengene. Jeg ikke noget imod at betale for det, hvis kvaliteten er tilsvarende bedre, men med den hastighed teknologien bevæger sig, er det svært at binde en masse penge i noget, der højst sandsynligt ikke er tidssvarende 4 - 5 år ude i fremtiden.

Jeg mener ikke, lyden fra Sony TV er meget anderledes, bortset fra teknologien der bliver benyttet, end andre TV på markedet, desuden er det for mig ikke interessant, da jeg er stor fan af ekstern lyd, hvor der findes et væld af forskellige løsninger.