Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af allo
#317335
både og (mht. 'overskriften siger det hele')...for:

1. hvor i landet befinder du dig (afstand på flere 100km kan fu*e hele projektet ;-) )
2. hvor meget (max) vil du give for det
Af pchospital
#317346
Helt klart min fejl.
1. Bor ved Herning i Jylland.
2. Det kommer lidt an på afstanden. Men 2-3000.

Har haft 2 på hånden.
1 ville alligevel ikke sælge i starten af corona på dba.
I går var jeg i Ålborg med en lejet trailer. Da jeg nåede frem og havde fået den pakket næsten helt ned, opdagede jeg det kun var en 50vt30. Det kostede så lige 500 i leje og transport.
Af allo
#317349
de fleste glemmer at inkludere div. info :-)

godt nok nederen! (jeg forstår nu udmærket den første sælger men den 2.?? - simpelthen for meget...for dårligt!)

jeg kan se at du har postet en kommenter i en anden tråd - håber at I finder ud af noget (hvis det altså stadig er til salg og hvis I bor relativt tæt på hinanden)

sjovt nok så ER DER alligevel andre som mener at det tv ER mere værd end de par 100kr og max 1500kr...der kan man se...
Af pchospital
#317350
Jeg har et 42G20. Kostede 10K da det kom frem. Var ansat i et panasonic center dengang. Har til dato kørt små 31.000 timer og tænd/sluk næsten 8500 gange.
Det har Aldrig fejlet noget. Min søn på 8 spiller bilspil på et 42GT60. Billedet er noget bedre end på mit.