Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af hans123
#313672
Hvis vi skal hjælpe bare lidt

Så bør du komme med en del flere oplysninger.

Men brugt elektronik er ikke meget værd. Så forvent ikke meget
Af FiskerenJonas
#313680
Købt den. Ordre dato: 03-09-2012 hos AV-connection. Fremstår perfekt. Overvejer at sælge da jeg ikke har plads til den mere. Original kasse m.m. haves.

Forstærker, Harman Kardon HK990, 150 W

Sælger min Stereo forstærker Harman Kardon HK 990. Her er rigeligt med effekt samt tilslutningsmuligheder. Forstærkeren fejler intet og står som ny. Kan ses/høres hvis dette skulle have interesse. Målemikrofon medfølger. vh Jonas
Specifikationer: -2.2 forstærker -2x150 solide watt i 8 ohm -Strømformåen: 200 ampere -Dæmpningsfaktor: 200 -Strømforbrug fuld belastning/tomgang 1000Watt/1 Watt -Indgange: 1 xXLR, 2x coax, 2x Optisk, 6x RCA, 1x MM Phono, 1x MC Phono, -Udgange: 2x subwoofer, 1xforforstærker, 3x record, 1x hovedtelefon
1x HKA-HK990: Harman Kardon HK 990 Integreret forstærker, 2x 150W
Af allo
#313701
det du har til salg/overvejer at sælge det svarer til et Panasonic VT50/VT60 plasm tv - så dem som VED hvad der er godt, de skal nok kigge en ekstra gang på din HK990 for for F SAKE hvor kan man bygge et fedt stereo system (stue, PC, sommerhus m.m. set-up) for 'ingen penge' her...

er man på udkig efter et stereo system så vil jeg kun sige:
glem ALT om de der bullshit 40-60-80W (i 8 Ohm) til 4-5-6000+kr og giv denne HK990 en chance

har man plads til den og vil man have noget godt så burde man slå til uden at blinke - for pøj-pøj med at finde noget der er bedre til et par 1000kr (2-3000kr)

HK990 er en !MONSTER! forstærker og kan man 'nøjes' men stereo så har man en vinder her (kommer så selvfølgelig an på hvad du vil have for den)

de var og er for dyre (og for gode) til at producere - for så skulle de ligge på de ca.15-20.000+kr - og ikke mange ville/vil give så mange penge for en stereo forstærker (ikke den type, ikke den design m.m.) men nøj hvor får man meget for pengene...

kommer så an på dit behov men jeg ville ikke sælge den - no way no how (af den simple grund at jeg ikke ville kunne finde en god erstatning for den...komme af med den for de 2-3000kr og bagefter enten købe noget billigt crap eller noget som vil koste det 3-4 dobbelte af hvad du har sold HK990 for? - no way no how...giver ingen mening...så hellere finde et nyt møbel eller placere den et andet sted...men! skal du af med den så skal du af med den og sådan er det...og kan du 'leve' med et prisskilt som siger 2-3000kr så go for it - men det du har det er noget rigtigt godt noget og du får meget, meget lidt for det)

tilføj lige hvor du befinder dig når du sælger noget
Senest rettet af allo 3. jan 2021, 23:39, rettet i alt 1 gang.