Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#312857
Hej jeg har dette defekte fjernsyn(PS-63A766T1/XXE) jeg gerne vil have fikset eller solgt , ved ikke om der er nogle på dette forum der kan hjælpe med det.
Fjernsynet viser bare en sort skærm, når jeg tænder det. Det virkede fint indtil der blev begået indbrud og vedkommen hoppede lidt på bagsiden af fjernsynet.
Jeg har åbnet ''kabinet' bagved og kan ikke umiddelbart ikke se der er noget der er gået i stykker.
#312862
Det kan slet ikke gå at røre ved den. Har den fået slag, så er panelet på den flækket - og hvis det overhovedet stadig kan skaffes, så er det dyrere end man kan få 65" LED skærme til i dag.

Fjernsynet var jo en "billig-plasma" dengang at den var ny - og det er trods alt snart 10 år siden at den var det...

Især når 65" OLED lige er kommet under 10.000kr, så er det måske værd at give lidt ekstra, for at få lidt bedre billedkvalitet end en LED skærm
#312980
Tak for svar HrJensen1.
Ja det er enormt gammelt,kunne jo håbe der var nogle der havde en ide, men tænkte nok det ikke ville kunne betale sig...
Så må jeg begynde at spare sammen til et nyt fjernsyn.