Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lasse29
#309802
Jeg undre mig over at Samsung The Frame i DK kun sælges af Elgiganten. Det betyder, at der ikke er en egentlig fri konkurrence. Prisen for et 49 tommer er 10.999 kr. Nu var jeg så heldig i Media Markt at få det til 6.700.kr. Det var et tilbud i to dage, på 49 tommer.
Nu siger Samsung Danmark, at det jeg har købt i Tyskland og kunne købe i Danmark er identiske TV, men at et XX bag koden på Tv' et i Danmark , som er eneste forskel i kodenummer, fortæller, at det er til det nordiske markede. Det skulle betyde, at man kan få problemer med kanalsøgningen. Det synes jeg umiddelbart lyder meget underligt. Kan det virkelig passe?
Af jng
#309806
Lasse29 skrev: 2. feb 2020, 10:39....
Det skulle betyde, at man kan få problemer med kanalsøgningen. Det synes jeg umiddelbart lyder meget underligt.
...
Enig. Tyskland og Danmark og i praksis alle europæiske lande anvender samme DVB-standarder. Men der kan være forskel på, hvilke tunertyper apparatet er forsynet med. Og i tilfælde af fejl skal nu næppe regne med [“gratis”] hjælp fra Samsung Danmark.
Af kronholm
#309810
På nogle tv er der forprogrammet "kanalsøgning" til stofa, yousee... Jeg er 99% sikker på, at det eneste du risikerer med et tysk tv (med korrekt dvb-c tuner) er at du selv skal indtaste de tal som der skal søges efter.

Så den er måske ikke helt så plug-and-play som det kan være med en nordisk version, men det tager 2 minutter.... Og hvor tit laver man en kanalsøgning?