Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Wolff
#309236
Jeg går og overvejer at sælge min Bluesound Pulse Soundbar (Sort), Købt i HiFi klubben tilbage i november 2017, så derfor smider jeg lige en føler ud for, at se om der kunne være interesse for den. Soundbaren har været hængt op på en stand, har ingen fejl eller skrammer og selv synes jeg den har et stort flot lydbillede. Jeg har en relativ stor stue som den spiller flot op. Klare lyse highs og masser af oomf i lows. Jeg har brugt den uden en subwoofer og har ikke følt at jeg har manglet en sådan.

Den er en del af Bluesounds pandang til Sonos streaminghøjtalere. Selve Bluesound økosystemet har jeg ikke haft nogle problemer med og har fungeret upåklageligt for mig. Der kommer jævnligt opdateringer som retter fejl og tilføjer nye ting.

Grunden til at jeg overvejer at sælge er, at jeg ønsker en højtaler der kan tilføjes til Apple HomeKit så jeg kan styre den sammen med resten af mine HomeKit udstyr :)

Det er muligt at jeg sælger min hvide Pulse Flex i samme omfang.
Højtaleren kan eventuelt ses og afhentes på Frederiksberg.
Alt tilbehør haves pånær den originale indpakning.
#309256
Bare et input her fra en glad bluesound ejer selv. Seneste pulse soundbar der har været på dba har stået længe og til en ret lav pris.
Det er piværgerligt, for det er en soundbar der klart slår alt fra sonos.
Den har nemlig er herligt stort lydbillede og markant mere dynamisk også.
Jeg har selv subwoofer på og vil da klart anbefale en sådan også.
Men uden er det nok en af de mest fornuftige soundbars også.