Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#308767
Hey guys

Er ny herinde, men håber på at der er en der ligger inde med et af ovenstående. Jeg har ikke bil, så det bliver enten en 42 tommer under armen eller 50 tommer på en møbelhund mellem bopæl og station/stoppested; i så fald ville det være lettest for mig hvis du stadig havde originalindpakningen liggende.
Det er naturligvis en forudsætning at der intet burn-in er på enheden, og at den selvfølgelig er fuld funktionsdygtig uden nogle iøjnefaldende ridser.
#308812
Andreasc skrev: 10. jan 2020, 13:04 Hej.

Har et Panasonic VT50 med alt org tilbehør, dog uden fod og org indpakning, men evt kan vi finde ud af levering. Der er ingen Burn-in eller ridser/skader.

Hvad ville du give for dette?
Er skam interesseret, men foden er helt essentiel, da jeg ellers ikke kan komme rundt med den på en møbelhund; indpakning er bare en ekstra sikkerhed.

Og tak til jer andre 2, men jeg er ik' lige efter Pioneer's plasma, og VT20'eren er lige nogle generationer for gammel ift. det jeg søger efter.
#308867
BrunoB skrev: 11. jan 2020, 13:56 "Har et Panasonic VT50 med alt org tilbehør, dog uden fod og org indpakning,"
Jeg har faktisk en extra fod tilVT50 som ubrugt uudpakket reservedel.
P/N: TXFBL5Z0067
Bopæl Randers :-)
Hej Bruno.

Kan ikke få lov til at sende dig en besked. Men er interesseret i foden :) Kan du prøve at sende en besked til mig?
#308877
Nåh jeg var måske lidt optimistisk når jeg kaldte reservedelen en "fod".
På Panasonic pakken kaldes det en "foot mount" - såh..
Men hvis du googler selve mit opgivne P/N nr så kan du finde billeder af det som tyskerne i stedet kalder for et "halzstück". Der indgår 3 dele til en komplet fod :-)