Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mhca
#270412
Så et UE55JS8005 blive solgt for imponerende 3000-3500 kr. for nyligt.
Så hvis du er heldig, kan du komme derop i nærheden, men ellers vil jeg skyde på mellem 2-3000 kr.
Af PeterD
#270413
mhca skrev:Så et UE55JS8005 blive solgt for imponerende 3000-3500 kr. for nyligt.
Så hvis du er heldig, kan du komme derop i nærheden, men ellers vil jeg skyde på mellem 2-3000 kr.
3000 for et 2 år gammelt LCD tv..Hmm..

OK..et 55" CXC725 blev solgt for 4500 kr.

Det gælder altså om at sælge inden tv'et har for mange år på bagen..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#270418
PeterD skrev:Vel 600-800 kr med tanke på at et 55 plasma ligger på max.1000 kr
Stop nu. Det er forrige års bestseller. Den får du ikke for 800 kr.

Men som jeg læser indlægget, så handler det om hvad man bør give for sådan en når man leder og ikke hvad trådstarter skal sætte den til salg for (selvom forskellen nok er den samme)?

Hvis du kan finde den til 3000 kr. så ville jeg betragte det som et godt køb.
Af henningdalgaard
#270419
Ja, 800 er for lidt, den er jeg med på. Men fair pris er omkring max 2-3000.
Og ja det er ikke en vurdering af salg men af fair købspris, hvis jeg skulle købe den model brugt.
Af J.Rath
#270423
Jeg har for nyligt kigget dba igennem for fladskærme til soveværelset, og folk tager rask væk 17-2500 kr. for 40" Samsung E-serie. At det er helt hen i hampen er én ting.
Men finder du et 55" KS7005 til under 3.000 kr. tænker jeg det er et godt køb.
Af claus.viborg
#270427
Undskyld, men de bud er helt godnat, hvis der er garanti på så er en pris på 5000-5500.- helt rimelig og opnåelig,måske endda 6000. - alt efter garanti. sony xe90 i 55 koster 7500.- og de 2 tv er i samme legue, det er alt efter hvad ens behov er, til mit behov kan jeg ikke bruge xe90, pga alt for høj ms til gaming, plus farverne på ks / qled er flottere, mere dynamiske, plus skærmen er meget mere lysstærk, så til mit behov er der ikke andet alternativ, endnu, jo qled, oled kan desværre heller ikke bruges pga mit behov for statiske billeder. Ja "fald" har sine fordele, men så mangler du du så det andet. Der var et medlem herinde hvis ks røg på gulvet, han valgte så at købe xe90 pga vejledning herfra, han returnerede det da han ikke kunne leve med det livløse billede kontra hans tidligere ks7005, plus han var også utilfreds med smarttv delen, hvilket der er mange der klager over er langsom. Vejledning, ikke vildledning ud fra personlig vendetta, er vist det han søger.
Et nyt qled q7f 55 står til 10000.- score 7.9 i score og ks score 8.2 hos rtings.Com
Af henningdalgaard
#270428
claus.viborg skrev:Undskyld, men de bud er helt godnat, hvis der er garanti på så er en pris på 5000-5500.- helt rimelig og opnåelig,måske endda 6000. - alt efter garanti. sony xe90 i 55 koster 7500.- og de 2 tv er i samme legue, det er alt efter hvad ens behov er, til mit behov kan jeg ikke bruge xe90, pga alt for høj ms til gaming, plus farverne på ks / qled er flottere, mere dynamiske, plus skærmen er meget mere lysstærk, så til mit behov er der ikke andet alternativ, endnu, jo qled, oled kan desværre heller ikke bruges pga mit behov for statiske billeder. Ja "fald" har sine fordele, men så mangler du du så det andet. Der var et medlem herinde hvis ks røg på gulvet, han valgte så at købe xe90 pga vejledning herfra, han returnerede det da han ikke kunne leve med det livløse billede kontra hans tidligere ks7005, plus han var også utilfreds med smarttv delen, hvilket der er mange der klager over er langsom. Vejledning, ikke vildledning ud fra personlig vendetta, er vist det han søger.
Et nyt qled q7f 55 står til 10000.- score 7.9 i score og ks score 8.2 hos rtings.Com
Gode input. Jeg mener dog de priser er for høje når de er brugte og uden garanti. Så hellere nyt tv med fuld garanti. Og jeg mener personligt at nå man er oppe i 6-7000 så kan man lige så godt købe OLED til 9999kr.

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Af claus.viborg
#270430
Hvis uden garanti, helt enig, så er vi nok nærmer 3-4000, alt efter alder / screen on time osv. De fleste har elektronik forsikring i dag, mener min gælder 5 år på produkter, selfølgelig med afskrivning, men risikoen bliver mindre. Jeg så nye ks7005 ( ikke demo modeller, i butik for 4 mdr siden) så der er nogle derude med lang garanti på endnu. Ja hvis man kan undgå statiske objekter på ens tv ville jeg nok også springe på oled, selvom der kan være langt fra 6000 - 10000 for nogle. Næste år til april bliver det vist til et qled med "fald" og 120 hz, for mit vedkomne.
Af bromberg
#270432
Du får ikke 6000kr for et tv der gik for, var det ikke 6666kr på de bedste dage?
Men 800kr er jo godnat.
3000-3500 tænker jeg dog er opnåeligt