Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MikkelJørgensen
#270109
DaneLaw skrev:Det skal skam nok blive godt, fremragende 65" VA TV til prisen. - er ihvertfald tilbagemeldingerne fra nær og fjern.
Eneste kritikpunkt hvor XE90 eftersigende kommer til kort noget så eftertrykkeligt, er på de native TV højtalere men hvis man har et tredjeparts lydsystem, er det jo underordnet..
Jeg har en Creative Katana soundbar + sub, som jeg egentligt bruger under min computermonitor normalt, men hvis vi ser film, så har jeg bare flyttet det ind i stuen. Lille soundbar, med overraskende god dybde og klare mellemtoner og diskanter. Utroligt hvor meget lyd der kan komme ud af så lille en højtaler!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#270113
Hvis du gerne vil have MotionFlow aktiveret, så er der markant forskel på hvad der lader sig gøre uden at det går ud over HDR-performance på XE og XF. Og så er der en del flere zoner i XF, hvilket er en fordel.
Af MikkelJørgensen
#270248
Lige en update:

Jeg har fået TV'et, og det spiller bare max. Jeg havde OLED med i overvejelserne, men fortryder ikke et sekund. Farverne er fantastiske, der er MEGET lys i skærmen (væsentligt mere end jeg har set ved OLED) og billedet er lækkert flydende.

Alt i alt, klart alle pengene værd. Selv min kæreste, som var meget skeptisk, synes, at det er et godt køb(!!!).

Eneste minus er, at Android TV delen til tider er langsom - men jeg kører alligevel via et Shield TV, så for mig er det ligemeget.

Klar anbefaling herfra!
Af HenrikT
#270249
MikkelJørgensen skrev:Lige en update:

Jeg har fået TV'et, og det spiller bare max. Jeg havde OLED med i overvejelserne, men fortryder ikke et sekund. Farverne er fantastiske, der er MEGET lys i skærmen (væsentligt mere end jeg har set ved OLED) og billedet er lækkert flydende.

Alt i alt, klart alle pengene værd. Selv min kæreste, som var meget skeptisk, synes, at det er et godt køb(!!!).

Eneste minus er, at Android TV delen til tider er langsom - men jeg kører alligevel via et Shield TV, så for mig er det ligemeget.

Klar anbefaling herfra!
Tak for updaten. Tillykke med det ??