Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#266135
Torben Rasmussen skrev:Læs nu hvad jeg skriver og kig på billederne. Det er bagsiden der er glas. Men hvis du ikke bryder dig om skærmen i almindelighed, er du måske heller ikke manden til at vurdere prisen?
Det tror jeg ikke kan være rigtigt, for så ville mange anmeldere over hele verden jo være utroværdige hvis deres vurderinger og anmeldelser var rangeret ud fra hvad deres personlige preference.

Og yep, kan godt se glasset ikke sidder foran, det har de lært var dumt.

Jeg synes vurderingen afvejes af viden, og folk på dba ved mindre, så derfor er der bedre chance for en højere pris hvor alle kikker end der hvor entusiaster sidder og vurderer og ser nye skærme hele tiden.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#266138
Din vurdering er jo baseret på designfeatures du ikke bryder dig om. Hvis jeg blandede mig i en diskussion om prisen på en Fiat Multipla - som jeg synes er uendelig grim - og jeg dumpede prisvurderingen baseret på, at jeg aldrig selv ville købe bilen pga designet, så var jeg måske ikke lige den rette til at byde ind. Kan du se dilemmaet?
Brugeravatar
Af bbplayer
#266139
Torben Rasmussen skrev:Din vurdering er jo baseret på designfeatures du ikke bryder dig om. Hvis jeg blandede mig i en diskussion om prisen på en Fiat Multipla - som jeg synes er uendelig grim - og jeg dumpede prisvurderingen baseret på, at jeg aldrig selv ville købe bilen pga designet, så var jeg måske ikke lige den rette til at byde ind. Kan du se dilemmaet?
Din holdning, din metode.

Jeg vælger at bruge internettet og andre kilder, til at se hvor prisniveau er for den pågældende skærm, hvis jeg gider. Så er det primært ikke min holdning men alle andre som har erfaringen eller sider som sælger den brugt.

Men du har ret, sådanne mennesker er grimme, dem vil jeg gerne identificere, og hoppe fordi dem.
Af Vasif
#266141
Jeg solgte mit OLED 55" C6 for omtrent 2 måneder siden for 7500 Kr (Og det endda op til Black Friday). Skærmen var ca. 1 år gammel.

Havde tonsvis af bud i den størrelsesorden, så E6 kan sagtens gå for noget mere, vil jeg mene.