Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sbht
#319111
Hej Alle,

Jeg overvejer at vælge mit elskede Panasonic TX-P55VT50Y fra 2012, da vi ønsker noget større (65"+) og måske OLED...

Det er købte hos HiFi klubben i 2012. Det er i super pæn stand og hænger i et ikke-ryger hjem.

Billede kvaliteten er stadig super flot, synes jeg selv. Dog med en lille smule retention (eller hvad det nu hedder...) dvs. at på en helt hvid baggrund, så kan man godt ane TV2 logo i hjørnet, men ikke noget man ellers ser når man ser almindelig tv eller film.

Det sidste 1-1½ år har vi kun kørt over Apple TV og det fungere bare rigtig godt, altså er vi bare rigtig glad for det TV :D

Hvad er sådan et tv værd i dag? Seriøst jeg har ingen ide O-O

Det befinder sig i Randers, embalage haves vidst ikke længere, hvis ikke vægbeslag kan benyttes på et nyt tv, så kan det medfølge...
#319120
Jeg vil så mene 1500 kr. er realistisk, da der stadig er et marked for VT50 og VT60, så der er købere til det.

Jeg prøver selv at sætte mig i købers sted, men der er altid nogle, der ikke er enige, så det kan jo komme an på en prøve?

Det er positivt, der er tale om 55"eren.
Det, du kalder retention, vil jeg nærmere mene er mild burn in, som lyder til at være i småtingsafdelingen, så du kan spille med åbne kort, og give et afslag på nogle få hundrede kroner.

Jeg er ret sikker på, du mindst kan få 1200 kr., blot er det ikke sikkert, det bliver solgt i løbet af få dage...
#319126
Tak for Jeres svar :)

100,- synes jeg er for lidt. Dog forventer jeg heller ikke 2-3000,- det synes jeg er alt for urealistisk...

Nu er jeg selv meget perfektionistisk og det er en meget mild burn in, som jeg faktisk forventer er lidt accepteret i og med at det er en plasma skærm vi taler om, det kan vel ikke rigtig undgås ? Så jeg vælger blot at være ærlig omkring det :)

Det kan være at jeg skal prøve og sætte det til 1300,- og hvis der er lidt forhandling så kan man vel lande på 1000,- og det synes jeg bestemt det er værd, man får stadig meget tv for pengene trods det ikke er 4K og har den nyeste smart-tv funktionalitet.
#319130
Hej
Jeg har selv ledt efter et.
Jeg ville dog ikke give mere end 4-500 - da det er et 8 år gammelt tv - og så skal man endda bruge tid på transport ;-)
Men Supergris kan da bare give de 1000,- så skal du nok være glad :-)

Det vil også kun være folk med stor viden om tv der ville købe et 8 år gammelt plasma tv, da man kan få et spritnyt oled 55" tv for 7k.
Prisen er mere realistisk hvis du havde et 65 tommer, hvor et Oled koster 10k+
#319466
Hvorfor i alverden skulle jeg købe noget, jeg ikke har brug for?

Du har nok ret i, det kun er folk, der kender til TV, der kunne finde på at købe det, men netop derfor er dette vel også en god side, at prøve at sælge det på?

Der er en fattig studerende, der søger et nyt TV, så måske han er værd at kontakte:

viewtopic.php?f=2&t=50347&view=unread#unread

Han kan her få fingrene i et TV, der har et klart bedre billede, end det skod TV han har kig på, til under den halve pris; alt efter hvad I kan blive enige om...
#319470
Hvad så med de andre fabrikanter, der også laver LCD-TV, PeterD; kan de ikke finde ud af at lave gode TV?

De fleste kan finde ud af at lave gode TV, forskellen er, hvad man skal betale for tilsvarende kvalitet...