Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

LED eller Plasma når vi snakker 3D TV?

LED
Ingen stemmer
0%
Plasma
Ingen stemmer
0%
Ligemeget, de andre specifikationer er mere gældende.
Ingen stemmer
0%
#177440
Jeg har dette Tv stående i stuen lige nu

SAMSUNG PS51D555. Jeg købte det for et par måneder siden for kna 5400,- ved Wupti. Forinden havde jeg tjekket pixmania, amacon.co.uk, pricernner osv osv..

Det var/er det bedste tv jeg nogensinde har haft. Jeg bruger det kun til at se fulde blu ray film, og for det meste 3d film.

Vi sidder godt og vel 2m fra skærmen. Jeg købte 2 stk aktive briller (3700) modellem - som vidst er de bedste og dyreste til 2011 tv modellerne.

Hvad gør jeg nu? Dækker den alm garanti? Når det er fuldstændig selvforskyldt? Jeg har ingen anden forsikring. Kun vores indbo's forsikring.

Jeg og kæresten er dybt frustreret da det varmange penge for os at invistere i et TV - men vi blev hurtigt enige om at det er alle pengene værd. Jeg nægter at sparer op til noget dårligere.

fuld hd, 3dhyper real engine, 600hz m.m Læs selv alle de tekniske specifikationer på dette tv. Jeg behøver ikkehave en ny 2012 eller en kommende 2013 model..

Rent faktisk ville jeg være lykkelig hvis jeg kunne finde selv samme tv igen - men bare endnu billigere end de 5400 denne gang. Den 3d effekt er ubeskrivelig. Jeg savner det.

ellers må jeg jo en model op, måske et andet mærke? Men Det skal jo som sagt værebedre, dermed er mnimums kravene at det er fuld hd/ 3d, minimum 600hz, hyper real 3d engine, eller hvad de nu kalder deres teknologier hvis jeg skulle vælge noget andet end et samsung tv igen.

Hjælp mig. Et tv magen til eller lidt bedre til 5-6000,-

Det må kunne lade sig gøre at finde igen :)
Af Mysen
#177457
Jeg nægter at svare på din poll, for du må altså ikke lade andre folk bestemme pr. afstemning, hvilken teknologi dit tv skal have. Og så har specifikationerne intet med kvaliteten at gøre, hvis man ser bort fra størrelse.

Du er vild med den 3D, der følger med en D555, og så er det en plasmaskærm med aktiv 3D teknologi, du skal have. Du kan lige så godt selv gå på pricerunner, som at få en af os andre til det, men det er altså den forkerte årstid at lede efter foræringspriser, for 2011 modellerne er efterhånden væk, og 2012 modeller kommer først om et godt stykke tid. Kort sagt: Du skal ud og investere mindst det samme beløb og nok også mere, hvis du ikke vil gå ned på billedkvalitet.