Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Spendedersen
#171700
Jeg har luftet tanken om at investere i et par 3D briller til mit tv, men jeg har hørt og læst en del negativt omkring oplevelsen af 3D på Sony tv.

Så jeg kunne godt bruge nogle personlige erfaringer, for at danne et indtryk af jeres oplevelse med dette tv.

Jeg er ikke meget for at bruge 6-700 kr. på noget jeg i forvejen ikke er begejstret for.

På forhånd tak.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#171705
Ville det smarteste ikke være, at finde et Sony-center og få prøvet 3D-effekten selv?
Af Spendedersen
#171706
Torben Rasmussen skrev:Ville det smarteste ikke være, at finde et Sony-center og få prøvet 3D-effekten selv?
Jo, selvfølgelig vil det være mest optimalt. Men uden at være sikker, så tror jeg ikke modellen står i udstillingen, da jeg vil tro den er erstattet af HX855.

Men det skader ikke at prøve.
Af klingenberg
#171717
Fona har 3stk sony briller til 999,-
Af Spendedersen
#171723
@Torben Rasmussen:

Tak, men jeg kan vidst lige så godt tage turen på derned i stedet og tjekke om det ikke skulle stå i udstillingen.

@klingenberg:

Tak for info, men vil først se om det er noget for mig og så skal det nok også være en mere "letvægter" :)