Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Danishvillian
#169015
Hej Alle.

Jeg er ny her på siden og har et par spørgsmål.

Jeg har et 46" GT 30 Panasonic tv, som er fra december 2011, hvor jeg er begyndt at opleve problemer med Crosstalk ( tror jeg det hedder ) Der er skygger bagved eller ved siden af hovedobjektet. Det er en PS3 som jeg bruger som blu ray afspiller, skal siges har testet med en ny Samsung ES6000. Det er også et 3D godkendt highspeed HDMI kabel. Har prøbet at justere 3d effekten når, men skyggerne flytter bare et andet sted hen. Jeg har testet Avatar, Den bestøvlede kat, piranha, olsen banden og flere 3D film med samme resultat. Eneste sted hvor jeg føler det er bedre mht cross talk er ved at spille 3D spil fra playstation 3eren.! Men er der stadig lidt, og har hørt GT30 er en skærm med næsten ingen crosstalk.?

Et andet lille spørgsmål som jeg ikke ved om skulle have været i et andet forum. Det omhandler burnin.

Jeg får som regel burn in når jeg ser tv2, efter et par timer max på normal profilen. Pixel bitor er slået til, og syntes ikke rigtig der er problemer med andre kanaler end TV2, bruger de en anden form for logo end de andre?

På forhånd tak.