Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af abredgaard
#166632
Hey, jeg har netop lige købt et Philips 55PFL5527T og står nu og leder efter 3D briller der hører til denne model.
Jeg leder nemlig efter nogle billige men stadig kvalitetsmæssigt gode briller

Kan nogle hjælpe mig :)?
Af KajaMia
#166760
Ved godt det er off topic, men hvordan er du tilfreds med det?

Overvejer selv at købe samme model. :)
Af abredgaard
#166829
KajaMia skrev:Ved godt det er off topic, men hvordan er du tilfreds med det?

Overvejer selv at købe samme model. :)
Alt i alt er jeg utrolig tilfreds med det. Du får ikke meget bedre i den størrelse samt kvalitet i den prisklasse, hvis du spørger mig.

Billedkvaliteten er imponerende, trods den 55 tommer skærm gør det på ingen måde til et dårligere eller mindre kvalitetsmæssigt godt tv.
Er fuldt tilfreds.
Af jones31
#166831
Brillerne koster vist omkring 800-900. Til gengæld er deres smart tv virkelig dårligt på Philips.
Af KajaMia
#166836
Tak for info.

Hvad mener du med dårligt SMART TV - er der for få apps eller lignende - eller er der brugervenligheden?
Af jones31
#166998
Ja mener deres brugervenlighed, deres smart menu system og så synes jeg det er for langsomt i forhold til LG og Samsungs.
Brugeravatar
Af koenigs
#167003
800-900 kr for 3D briller?

Jeg gav 225 kr for briller til Samsung.
Af jones31
#167031
ja men dem philips har nu er dyre og de billige samsung briller er også noget billig noget, sidder meget dårligt synes jeg, typisk der du skal betale noget mere.
Brugeravatar
Af Krissi
#179453
jones31 skrev:Brillerne koster vist omkring 800-900. Til gengæld er deres smart tv virkelig dårligt på Philips.
SmartTV løses nemt med et Android stick, der har HDMI stik og viser Android apps på tv'et i 1080p. En fantastisk erstatning af de middelmådige løsninger, der er på markedet og endnu mere fantastisk for dem, der har en fladskærm uden SmartTV (og ønsker det).

Det er afprøvet og det fungerer forbavsende godt.

Se relaterede artikler her, her og ikke mindst her.