Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MGP
#163030
Hejsa

Jeg har forsøgt at finde frem til hvilke 3D briller jeg kan bruge til mit PS50c7705 tv.

Nogen som kan oplyse mig hvilken brille jeg skal gå efter, da jeg forgæves har søgt længe og sågar blevet solgt et par som ikke virker til tv'et.

På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen
Michael

Håber godt nok der er nogen som kan hjælpe - har lige talt med samsung support hvor svaret var " øhhh, jeg kan ikke se PS50C7705 i mit system, du må gå der hen hvor du købte dit tv"
WTF !!! Hvis Samsung selv ikke kan svare, hvem kan så ??
Af Chaui
#163042
Kan sku ikke huske hvad de hed til min C7705, men det er jo noget med tallet 2xxx, hvorimod 3xxx er til 2011 modellerne.

Tror du ikke du kan få dem nye længere, så du skal nok lede efter dem privat.
Af MGP
#163043
Tak for svaret, og du har ganske ret.

Jeg har været rundt hos Fona, Elgiganten og Samsung selv idag, og ingen kunne hjælpe mig.

Løsningen kom da jeg chattede med supporten på www.CineMagic.dk

De kunne som de eneste jeg har kunne finde, skaffe 3D briller, som iøvrigt hedder:

Samsung SSG-2100AB - 3D-briller (SSG-2100AB/XC)
Af Chaui
#163045
Det lyder meget rigtigt. havde selv 2 af slagsen.
Af Nick_S
#163052
MGP - jeg har nogen brugte du kan købe. De har max været brugt 2 gange og er derfor som nye. Smid mig en besked hvis det har interesse.
Af NazmDK
#163389
Ellers har jeg 4-6 stk liggende i emballage.. Aldrig åbnet, til en god pris hvis det er?
Af Matlip
#163390
Samsung SSG-2100AB er også til a finde i nogle af Elgigantens varehuse.
Af x99gump
#163400
NazmDK skrev:Ellers har jeg 4-6 stk liggende i emballage.. Aldrig åbnet, til en god pris hvis det er?
Hvad er en god pris?