Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hutler
#161867
Hej alle sammen
Jeg har et problem som er ved og give mig lange nos... :( Så håber der er nogen der kan hjælpe mig.
Skal siges med det samme, at jeg ikke er god til engelsk, og har derfor svært ved at finde info om det på nettet.
Mit problem:
1. Jeg starter mit spil (Battlefield 3) op, og det kan kun køre Stereoscopisk 3D i en oplysning på 1280x720 60Hz. Ville jo gerne spille det med en opløsning på 1920x1080... Hvordan gør jeg det?
2. I selve spillet står der hele tiden nede i højre hjørne med lækker grøn skrift (fylder ret meget af skærmen):
Battlefild 3
Rating: 3D Vision Ready
Press Ctrl+Alt+Insert - to toggle this info.
MEN der sker INTET når jeg trygger disse taster. Beskeden forbliver der.
3. Der er vist noget der hedder 3DTV play. Kan dette rette op på mit problem, og kan man hente det nogen steder?

Jeg har slf. de nyeste drivere til mine grafikkort, som er 3 Nvidia Geforce GTX 580 i SLI.
Skærm: Samsung SynMaster S27A750D

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig.
Hilsen Dennis
Af daxheide
#161876
Ved ikke om det hjælper dig(desværre på engelsk)

NVIDIA 3D Vision Technology
NVIDIA 3D Vision is a combination of 3D Vision wireless glasses and 3D Vision Ready monitors. You can look for the 3D Vision Ready icon on your monitor, or check this page to find out if your monitor and GeForce GPU support Stereoscopic 3D.

Enable 3D Vision by going to the NVIDIA control panel, and in the Stereoscopic 3D tab, make sure "Enable stereoscopic 3D" is set. Battlefield 3 will use the standard 3D Vision settings and hotkeys. Adjust the amount of depth effect using the scroll wheel on the 3D Vision IR emitter or by using the keyboard shortcuts. The default shortcuts are CTRL-F4 to increase the depth, and CTRL-F3 to decrease the depth. You can customise these shortcuts in the Stereoscopic 3D control panel.

taget fra http://www.ea.com/uk/news/enable-stereo ... tlefield-3

PS. du må meget gerne skrive hvis og hvordan du får de til at virke.. For jeg køber mig en 3D skærm inden længe og står måske i samme situation :)