Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvilken en vil du vælge?

Af Mortenns
#159487
Kære medbrugere...
Jeg har købt et samsung-55-3d-led-tv-ue55d700, og synes ikke helt det lever op til forventningen. Specielt ikke på 3D området. Jeg har lige bestilt LG' s nye Nano Lw980W i 46" og regner så med at sende samsungen retur. Med samsungen får vi ondt i hovedet med de flimrende briller, så de ikke aktive briller er vist løsningen. Har set Phillips også har lavet et sådant, philips-55-3d-led-tv-55pfl7606t.

Hvad skal man dog vælge??? Og bruger man 3D' n når man har den ? Eller er det blot en sjov ting for en kort periode...

Håber meget der er nogen der kan hjælpe asap da jeg skal have styr på det i disse dage ;-)

Mange venlige hilsner og på forhånd tak
Morten
Af Esben_L
#159562
Du kan glæde dig til dig nano. Den passive 3D er super dejlig for øjne. Og det tag ikke lang tid enden man har vente sig til det. Du kan jo sammenligne det med det i biografen. Bare beder.
Af jones31
#159593
980w er et super godt tv og 3d effekten er kanon og rigtig lækker. Et af de bedste tv på markedet lige nu.