Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Esben_L
#159098
Jeg tænker på at købe vt 50 i år. Men ville høre om man i år kan bruge 3D briller fra fks. Samsung. Som der var snak om sidste år at de ville gøre. Så man kunne bytte rundt.
Af Peter Schrøder
#159139
Esben_L skrev:Jeg tænker på at købe vt 50 i år. Men ville høre om man i år kan bruge 3D briller fra fks. Samsung. Som der var snak om sidste år at de ville gøre. Så man kunne bytte rundt.
Panasonic bruger mig bekendt IR til at styre brillerne med, mens Samsung bruger Bluetooth fra 2011. Selv ældre Samsung IR briller vil muligvis ikke kunne bruges på Panasonic.
Af Esben_L
#159151
Ja det er også det jeg kan læse mig frem til. Men der var bare snak om at Panasonic var igang med at lave en fælles nævner. Så kan kunne bytte rundt. Eller hvis folk har 3D men et andet mærke. Og at det nok ville komme i år. Men må jo se hvad der sker når vt kommer til dk :D
Af Fredtoft
#160720
Panasonic går i 2012, herunder på VT50 over til Bluetooth i stedet for IR.

De kunne dog ikke sige noget om hvorvidt andre producenters Bluetooth briller kunne synkronisere med VT50.

Arbejdet med en fælles standard er så vidt jeg ved ikke mundet ud i noget konkret endnu.
Af Esben_L
#161127
Når okay. Det må tiden jo vise så.

Men tak for hjælpen