Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#157821
Hej folkens.
Er ny bruger herinde, selvom jeg har læst med gennem længere tid. Super side.

Har købt et LG42LW550W i Bilka til 5999.

Jeg skal have en 3D afspiller hertil, da mine små børn vil komme til at se 3D animationsfilm og lignende på tv'et.

Først: Kan en Playstation 3 afspille 3D film?
Er det pengene værd at købe en Blueray(3D) afspiller, f.eks fra LG, til ca. 2.000 kr., og som har indbygget harddiskoptager?

Håber på et par råd, efter som mit 9 år gamle Samsung fladskærm har gjort at jeg er sakket fuldstændig bagud på dette område...

:s
#157828
Loui skrev:Hej folkens.
Er ny bruger herinde, selvom jeg har læst med gennem længere tid. Super side.

Har købt et LG42LW550W i Bilka til 5999.

Jeg skal have en 3D afspiller hertil, da mine små børn vil komme til at se 3D animationsfilm og lignende på tv'et.

Først: Kan en Playstation 3 afspille 3D film?
Er det pengene værd at købe en Blueray(3D) afspiller, f.eks fra LG, til ca. 2.000 kr., og som har indbygget harddiskoptager?

Håber på et par råd, efter som mit 9 år gamle Samsung fladskærm har gjort at jeg er sakket fuldstændig bagud på dette område...

:s
Tror ikke det er sundt for små børn at blive sat til at se 3d film...

3d på playstation3:
http://www.google.dk/#hl=da&safe=off&q= ... 9&bih=1032

Hvis du har noget at bruge harddisken til, så er det vel pengene værd med indbygget harddiskoptager, ellers ikke.
Af Loui
#157829
Tak.

Den mindste er 6 år, og det vel heller ikke foregå i 3D hver gang skærmen er tændt - ligesom det også var tiltænkt på længere sigt;)

Havde godt Googlet lidt på området, men savnede noget respons fra brugere der anvender Playstation 3 til 3D, ligesom om PS3 helst så et Sony 3D fjernsyn.