Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DID
#154931
Hej,

jeg har lige bestilt et LG 55LW550 med passiv 3D, som dertil kræver 3D briller. Jeg er dog lidt i tvivl om hvilke "billige" briller kan bruges med denne teknologi? Synes ikke at 300 kr pr stk er billigt (som hos elgiganten).

Forresten, hvordan virker søgefunktionen, hvis jeg søger på "LG", så kommer der ingen emner op... :s
#154932
DID skrev:Hej,

jeg har lige bestilt et LG 55LW550 med passiv 3D, som dertil kræver 3D briller. Jeg er dog lidt i tvivl om hvilke "billige" briller kan bruges med denne teknologi? Synes ikke at 300 kr pr stk er billigt (som hos elgiganten).

Forresten, hvordan virker søgefunktionen, hvis jeg søger på "LG", så kommer der ingen emner op... :s
du kan få LG passive 3D party set, med 5 stk briller for ca. 249,- og opefter eller måske nedad.. mener det var redcoon.dk som havde dem.
Af Pyndk
#155134
Real3D brillerne fra biografen skulle også virke. de fås til 15 kr. når man skal i bio :P
Af jones31
#155237
Ved ikke lige hvor du har set de briller i elgiganten til 300 stk, du kan købe dem fra philips pta416 de kan også bruges koster 149,- kr i elgiganten, plus at der gerne skulle følge briller med til den skærm du har købt.