Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Syllebob
#154777
jeg er ved at være træt af at kigge efter tv hehe

hvorfor er pana gt30e billigere end gt30y?
nogen forskel på de to?
Af Syllebob
#154924
nå, jeg køber bare et LW650W, og så køber jeg sq et KDL-40EX500 til de gammle


god jul godt nytår

og tak til de få der gad hjælpe
Senest rettet af Syllebob 13. dec 2011, 01:21, rettet i alt 2 gange.
#154928
Syllebob skrev:det er yousee jeg har her, har jeg lige læst mig frem til. Så er det på plads
Så har du ikke noget at bruge DVB-T2 eller DVB-T for den sags skyld.
Både YouSee og Stofa anvender i stedet DVB-C (C for Cable TV).

Det er kun hvis du flytter et sted hen hvor du vil anvende egen antenne (Boxer TV) at du har noget at bruge DVB-T/T2 til. Eller hvis du engang vil sælge TVet til der har Boxer TV.

Engang om nogle år skifter Stofa og YouSee sikkert fra DVB-C til DVB-C2. Men det kan du pt. ikke "fremtidssikre" dig imod, da der stadig ingen TV eller set-top-bokse med DVB-C2 findes.
Så hvis du køber nyt TV i dag skal du blot sikre dig at det har DVB-C tuner indbygget og det har stort set alle TV anno 2011.
Af Syllebob
#155525
lige et hurtig spørgsmål

lw550w 55" 9995,-

fandme godt tilbud.. er det ikke bare et 100hz lw650? eller hva?

godt eller skidt?

hurtig svaar tak, skal købes inden jul!
Af Syllebob
#155562
BUMP BUMP BUMP!!!

HALLOO?!?!?!?!?!??!?!


ik nok med i "copy paster" jeres "anmeldeser" fra andre sites, i kan fandme heller ikke finde ud af at hjælpe, hvad fanden har i et forum for?!!?!?
Af Pyndk
#155564
Nu må du lige tage en slapper. Ved ikke hvor du ser at Rasmus snupper hans anmeldelser fra andre?

Ja LW550W er med 100Hz istedet for 200Hz og det anbefales alligevel at slå det fra.
Af Mysen
#155565
Syllebob skrev:lige et hurtig spørgsmål

lw550w 55" 9995,-

fandme godt tilbud.. er det ikke bare et 100hz lw650? eller hva?

godt eller skidt?

hurtig svaar tak, skal købes inden jul!
Jeg fortryder lige pludselig, at jeg overhovedet har brugt noget som helst tid på dig...
Af keldp
#155610
Syllebob skrev:BUMP BUMP BUMP!!!

HALLOO?!?!?!?!?!??!?!


ik nok med i "copy paster" jeres "anmeldeser" fra andre sites, i kan fandme heller ikke finde ud af at hjælpe, hvad fanden har i et forum for?!!?!?
Du skulle søge læge.
Af shh
#155612
Syllebob skrev:BUMP BUMP BUMP!!!

HALLOO?!?!?!?!?!??!?!


ik nok med i "copy paster" jeres "anmeldeser" fra andre sites, i kan fandme heller ikke finde ud af at hjælpe, hvad fanden har i et forum for?!!?!?
Magen til flabethed skal man vist lede længe efter!


Glædelig jul til resten af flatpanels :)