Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#154432
Nogen der ved hvordan jeg indstiller mit samsung d7005 tv til at afspille half sbs film så det bliver til 3d??????

Har været inde i 3d indstillinger i menuen og kan se der er en del 3d tilstande jeg kan vælge imellem med kan kun vælge de 2 første , det som om resten er låst??
Af bleed_blue
#154500
Det er det rigtige sted, du har fundet.

Kan tv'et afspille filmen uden 3d? Med andre ord: Er filmen i et format, der er understøttet?

Og du er sikker på, at filmen er i SBS format? Filmen skal være startet, INDEN du går i 3D mode.
Af crashtestpilot
#154503
Jamen kan ikke få lov at vælge den rigtige 3d tilstand inde i tvets indstillinger. Afspiller filen fra min pc og så spiller den filmen i to ens billeder siden om side

Kan se der er en 3d tilstand hvor logoet er to billeder side om side , det må den tilstand jeg skal vælge men det er ikke muligt!! Den er ligesom låst???

Kan en opdatering af tvet evt gøre tricket??
Af bleed_blue
#154504
Underligt. Men en opdatering er altid en god idé. Hvis ikke dit tv selv finder en opdatering, så tjek Samsungs website. Mit PS51D7005 finder nemlig ikke - af en eller anden grund - selv opdateringerne, når jeg søger efter dem i tv'ets menu.

Ellers ville jeg prøve med flere forskellige film, og via forskellige afspilningsmuligheder (PC, USB, andet) for at se hvor fejlen kan være.
Af Chaui
#154522
Smid den på en USB nøgle/harddisk, så virker det uden problemer. Eller Stream filen fra en PC/NAS så virker det også.

Har set flere H-SBS mkv filer på min D8005.