Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Slojder
#153246
Jeg har en mkv (SBS/3D) fil jeg gerne vil afspille på mit VT20 fjernsyn.

Jeg har forsøgt over min NAS server - men får fejlen "kan ikke læse filen".

Er der nogen der har fået VT20 til at afspille 3D mkv filer med succes?

Synes jeg har læst noget med at man kan gå Flashkort - eller USB stik vejen...men har ikke forsøgt endnu selv...
Af Mysen
#153252
Jeg mener ikke VT20 understøtter MKV. Det er vist først i 2011, de kom op på beated mht. til at afspille forskellige formater, heriblandt mkv-filer. Jeg er ikke 100% sikker, men mener at huske, at det var en af de overvejelser, jeg gjorde mig, dengang jeg valgte Samsung frem for VT20.
Af Slojder
#153284
Hmm...det er også efterhånden den konklusion jeg er kommet frem til.

Er der så nogen der ved om det er muligt at playback andre 3D formater? F.eks. MP4 3D;

Eller skal man ud og købe en 3D Blueray afspiller?
Brugeravatar
Af Shase
#153288
Så vidt jeg ved kan den da godt afspille mkv sbs. Det er bare ikke alle mkv'er som virker, da det er filerne i mkv'en det kommer an på.

se evt:

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1344202

som er nummer to søgeresultat på google ved at søge på mkv sbs vt20
Af Mysen
#153298
Avforums svarene henviser til tversity, stereoscopic player osv. der er pc programmer; eller til én konvertering af mkv filen. Det er ikke filerne i mkv'en men selve containeren, der er problemet..
Af bleed_blue
#153309
Du kunne evt. sætte en bærbar til tv'et.
Af Mysen
#153341
bleed_blue skrev:Du kunne evt. sætte en bærbar til tv'et.
Og afspille 3D mkv filen med stereoscopic player, der kan hentes gratis på nettet...
Af Slojder
#153447
Shase skrev:Så vidt jeg ved kan den da godt afspille mkv sbs. Det er bare ikke alle mkv'er som virker, da det er filerne i mkv'en det kommer an på.

se evt:

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1344202

som er nummer to søgeresultat på google ved at søge på mkv sbs vt20
Har læst siden tidligere. Hvis du selv læste den ville du se at den i bund og grund ikke handler om VT20 - men om hvordan man får en PS3'er til at afspille mkv filer.

Jeg tror i har ret. Det nok er en bærbar der vejen jeg skal.
Af Nicklas A
#153449
Eller køb dig en boxee box, har jeg gjort og det virker bare super godt..
Og gør det hele meget nemmere.