Torben Rasmussen skrev:Du skylder da næsten at skrive lidt mere specifikt hvad du har skruet på i skærmen :-) man bliver jo helt nysgerrig, når nogen vover at skille tingene ad.
Jamen altså... der er overordnet den lette justering og den mere hardcore justering.
Der hvor man får sort-niveau for besværet, er hvor man justerer på RAMP_UP og RAMP-DOWN pots. Så er der en VSC-pot som jeg også legede lidt med. Der er desuden flere andre.
Det er en større videnskab som jeg ikke forstår, men det er alt sammen relevant for det signal som skærmen får. Der er nogle standard værdier fra LG som man bør indstille det efter, men det gad jeg ikke lige bruge tid på at finde multimeter frem for at tjekke
Efter noget tid synes jeg at der er lidt problemer med 2 horisontale brede striber af grønlige nuance som ses på ensfarvede billeder. Skal på et tidspunkt havde det ned igen og justerer det om.
Generelt fulgte der øget image rentention med den større konstrast. Dog stadig ikke noget som ikke forsvinder efter få sekunder til 30 sekunder med skiftende billeder.