Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af elkjærn
#289654
hejsa
skal ha mig en nr 2 skærm men er godt nok lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge lige nu har jeg en dell 2515 som jeg er glad for, har enten kigget på dell 2518 eller en asus PG279Q. dell har kun 60 hz og den asus har 165 men der er også en del prisforskel primært skal den bruges til foto/video også wow har også tænkt på en lidt billigere med tn men vil gerne beholde farven et ips panel gir hvad havde i andre gjort? har også hørt asus skulle ha mange problemer med skærmen men altser hvis der ikke er noget fra start af kommer der vel heller ikke nogle? tænker på bleeding og ips glow har også haft kigget på LG 27" Skærm 27UK650-W som er en 4k skærm som skulle være rimelig god til redigering osv men stadig kun 60 hz til gaming?

mvh rasmus
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#289656
Du har intet at bruge en højere frekvens til, hvis du ikke spiller fps-spil. Husk at frafikkortet også skal være gearet til så høj en frekvens, hvis du alligevel går efter sådan en.
Af BrianH
#289657
Jeg har lige givet mig den her i Julegave :-)
Det r da den du skal have... Gør'ed mens du har gejsten.
Af BrianH
#289659
Du skal da klikke på den usynlige link :-)

https://www.pricerunner.dk/pl/25-423897 ... ign-Priser

Det er den her. Jeg har ikke modtaget den endnu, men nu bliver jeg pludselig i tvivl, da det tyder på at Mac ikke er understøttet, og nogle brugere har haft problemer med at skærmen ikke vågner efter dvale, på en Mac. Og jeg skal bruge den på en Mac Mini
Af Supergris
#289660
Godt valg. Jeg har samme skærm, men i 25", hvor jeg ville vælge en 27", hvis jeg kunne gøre det om...

GOD JUL til alle jer herinde... :)


HO, HO HO...
Af elkjærn
#289667
det kunne da godt være man skulle vælge en 4k skærm istedet for ;) grunden til jeg kiggede på asus var fordi jeg syntes folk siger man kan se forskel på hz også skulle den stadig være en rigtig god skærm billedemæssigt O-O så ville jeg jo kunne få lidt begge ting

men tak for jeres inputs og rigtig god jul!