Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af teamet
#271776
Kære Flatpanels,


Jeg undrer mig over at der er så lidt fokus på monitors fra flatpanels side. Der er kommet en masse mere eller mindre spændende monitors som der kunne være interessant at have til test, eller i det mindre køre nyheder på.

Personligt kigger jeg vågent efter en >30" skærm som er værd at game på, men jeg synes ikke rigtig der er noget at komme efter. Omvendt må jeg sige at jeg ikke helt har overblik over markedet. Det ville være lækkert med lidt oplysning; og her håber jeg I kan være behjælpelige.

Det er så lang tid siden at I har kørt noget om monitors, at man kan frygte unge gamere vælgere twisted neumatic panelers i 32" størrelse i god tro - her håber jeg at I vil være at bolværk og oplyse populus om sandheden bag skærmkvalitet.

Måske bare et rant fra en som måske er blevet for gammel til den slags, men jeg synes nu stadig at det er relevant.. Ingen svar behøves, blot tanker.

mvh

teamet
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#271787
Vi tog den beslutning for et par år siden, at vi ikke længere vil teste PC-monitors efter mange års stilstand på markedet (med undtagelse af gaming-segmentet). Vi omtaler til tider stadig nye PC-skærme i nyhedsflowet, hvis de er særligt interessante eller nyskabende.

Vi fokuserer i stedet på tv-markedet.

Ved godt, at det ikke lige var svaret du havde håbet på og det var da heller ikke nemt at sige farvel efter Flatpanels jo startede med at have fokus på PC-markedet. En god side til test af PC-skærme er tftcentral.co.uk. Den kan anbefales herfra.