B&O slår dørene op for nyt butikskoncept
Bang & Olufsen slår i dag dørene op for deres nye flagskibsbutik i København. Butikken er også startskuddet på et helt nyt detailkoncept fra Bang & Olufsen, der nu skal udbredes globalt.B&O slår dørene op for ny butikskoncept
Bang & Olufsen har overtaget Louis Vuittons tidligere lokaler på Strøget og i dag åbnes den nye butik, der ”byder på sanselig oplevelse indenfor lyd og design”.Butikken er den første baseret på det nye butikskoncept, der senere på året skal udbredes til butikker i resten af verden. Butikken kombinerer klassiske high-end Bang & Olufsen-produkter med den billigere B&O Play-linje af produkter. - “Bang & Olufsen butikken er det sted, hvor eksisterende kunder og den nye og kræsne generation af unge forbrugere kan høre, se, føle samt prøve Bang & Olufsens produkter,” fortæller kreativ direktør Johannes Torpe of fortsætter. - “Vi har designet en butik, som emmer af luksus, men samtidig byder alle for hvem lyd er vigtig, varmt velkommen. Det nye koncept er designet til at pirre nysgerrigheden, mens man bevæger sig rundt i butikken. Vi ønsker, at så mange som muligt får anledning til at komme ind og udforske vores magiske oplevelsesunivers,”
Bang & Olufsen præsenterer i dag deres helt nye butikskoncept, der skal udbredes globaltBang & Olufsen tilføjer: - ”I et mere privat område kan besøgende fordybe sig i nogle af Bang & Olufsens klassiske systemer i den eksklusive ende. Her kan man se film på de sidste nye fladskærme og nyde enestående surroundlyd. Man kan også lade sig imponere over den næsten magiske bekvemmelighed bag systemet, der fører lyden fra forskellige lydsystemer fra rum til rum via det velkendte BeoLink system. Det nye detailkoncept kan skræddersyes til arealer fra 50 m2 til 200 m2 og er ideelt til både mono-brand og shop-in-shop løsninger.” Butikken på Strøget er åbnet i dag, så du kan selv kigge forbi og se hvad den danske elektronikproducent byder på.
Bang & Olufsen præsenterer i dag deres helt nye butikskoncept, der skal udbredes globalt