Your browser is not Javascript enable or you have turn it off. We recommend you to activate for better security reasonB&O slår dørene op for nyt butikskoncept - FlatpanelsDK

B&O slår dørene op for nyt butikskoncept

18 Apr 2013 | Rasmus Larsen |

Bang & Olufsen slår i dag dørene op for deres nye flagskibsbutik i København. Butikken er også startskuddet på et helt nyt detailkoncept fra Bang & Olufsen, der nu skal udbredes globalt.

B&O slår dørene op for ny butikskoncept

Bang & Olufsen har overtaget Louis Vuittons tidligere lokaler på Strøget og i dag åbnes den nye butik, der ”byder på sanselig oplevelse indenfor lyd og design”.

Bang & Olufsen på Strøget
Bang & Olufsen præsenterer i dag deres helt nye butikskoncept, der skal udbredes globalt

Butikken er den første baseret på det nye butikskoncept, der senere på året skal udbredes til butikker i resten af verden. Butikken kombinerer klassiske high-end Bang & Olufsen-produkter med den billigere B&O Play-linje af produkter. - “Bang & Olufsen butikken er det sted, hvor eksisterende kunder og den nye og kræsne generation af unge forbrugere kan høre, se, føle samt prøve Bang & Olufsens produkter,” fortæller kreativ direktør Johannes Torpe of fortsætter. - “Vi har designet en butik, som emmer af luksus, men samtidig byder alle for hvem lyd er vigtig, varmt velkommen. Det nye koncept er designet til at pirre nysgerrigheden, mens man bevæger sig rundt i butikken. Vi ønsker, at så mange som muligt får anledning til at komme ind og udforske vores magiske oplevelsesunivers,”

Bang & Olufsen på Strøget
Bang & Olufsen præsenterer i dag deres helt nye butikskoncept, der skal udbredes globalt

Bang & Olufsen tilføjer: - ”I et mere privat område kan besøgende fordybe sig i nogle af Bang & Olufsens klassiske systemer i den eksklusive ende. Her kan man se film på de sidste nye fladskærme og nyde enestående surroundlyd. Man kan også lade sig imponere over den næsten magiske bekvemmelighed bag systemet, der fører lyden fra forskellige lydsystemer fra rum til rum via det velkendte BeoLink system. Det nye detailkoncept kan skræddersyes til arealer fra 50 m2 til 200 m2 og er ideelt til både mono-brand og shop-in-shop løsninger.” Butikken på Strøget er åbnet i dag, så du kan selv kigge forbi og se hvad den danske elektronikproducent byder på.

Tilmeld dig Flatpanels Nyhedsbrev

Seneste nyheder, artikler og anmeldelser i indbakken.

Flere nyheder

Nye EU-regler tvinger producenten til at reparere efter garantien

24 Apr 2024 |

Sonys gratis-kanaler med reklamer klar på LG TV i Danmark

24 Apr 2024 |

Max-rabatkunder beholder 4K lidt længere

24 Apr 2024 |

SkyShowtime er i dag blevet både billigere og dyrere

23 Apr 2024 |

Meta åbner Horizon OS for andre headset-producenter

23 Apr 2024 |

Viaplay: Reklamepakke og ny indsats mod kontodeling til sommer

23 Apr 2024 |