Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MassMan
#156449
Takker for den gode anmeldelse :)
Af MassMan
#158007
Jeg har netop købt denne skærm og den er faktisk meget udmærket til prisen. Mit eksemplar har ikke de nævnte problemer med gennemtrængende lys i bunden.

Jeg har dog et andet problem, jeg kan ikke få skærmen fyldt helt ud. Hvis jeg sætter windows til at køre 800x600 bliver skærmen fyldt helt ud, men hvis jeg kører 1920x1080 så kommer der 2-3cm sort kant i yderkanten af skærmen. Jeg har installeret seneste skærmdrivere samt seneste catalyst grafikdrivere. Windows 7 sp1 x64.

Har ledt i OSD menuen, men synes ikke der er noget som man kan ændre (opløsning er grayed out og der står 1920x1080 som der skal).

Er taknemmelig for enhver hjælp. =)
Af bos e
#161311
Har selv samme problem med opløsningen...
i øvrigt skal man lige tænke på at skærmen ikke kan komme tættere på væggen end 15 cm. pga. den ret store fod !:(
Af MassMan
#162192
Du har sikkert også et Radeon grafikkort. Det er som standard sat til kun at udfylde 85% (eller lign) af skærmen. Du skal ind under CCC settings og rette "Scaling options" til 0%.

Virkeligt åndssvagt...
Af skraastreg
#171276
Jeg har kig på AOC i2353FH, men vil gerne sætte den op på væggen. Er der nogen der ved om det er realistisk at pille foden af den?
Af sebbii
#172458
Går ud fra der ikke overføres lyd til monitoren via HDMI siden de har lavet en analog indgang?
Af MassMan
#183394
[quote="skraastreg"]Jeg har kig på AOC i2353FH, men vil gerne sætte den op på væggen. Er der nogen der ved om det er realistisk at pille foden af den?[/quote]
Nej. Alle stik skal ind i foden. Kan du også se på billederne i testen.