Den danske filmbranche mangler penge og foreslår derfor, at man i den nye filmaftale for 2015-2018 pålågger internetudbyderne, såsom TDC, en stor filmafgift. Argumentet er, at internetudbyderne tjener penge på bredbånd, som bl.a. bruges til at se danske film.
Vi spurgte ind til danskernes oplevelser med fladskærms-tv, reklamationer og præferencer. Her er de svar som vi fik fra omkring 1200 husstande og baseret på 4300 tv-skærme.
Med Android TV vil Google trække vores gamle fladskærme ind i internettets alder vha. apps. Android TV bliver også en spilkonsol. Sony, Sharp og Philips er med på vognen fra 2015.
Opdateres løbende. Tilbudsjagten er et simpelt koncept. Hver uge finder vi de bedste tilbud på fladskærms-tv og tilbehør i samarbejde med jer brugere. Alle tilbuddene samles her i Tilbudsjagten. Vær med!
På verdens største forbrugerelektronikmesse præsenterer alle producenterne efterårets nyheder. FlatpanelsDK rapporterer direkte fra Berlin om alt nye fra Samsung, Sony, LG, Philips, Panasonic, Sharp og alle de andre.
Nu med mediebokse. Se vores liste over officielle anbefalinger af både TV og monitors. Listen opdateres løbende. Opdateret: 8. august 2014.
FlatpanelsHD

Forfatter Besked

Manuducend

Hej alle.

Hvordan får man adgang til Yousee Web-TV på et Sansung Smart TV?
Jeg har købt et Samsung D5725, og har allerede bredbånd og kabel-tv ved Yousee.
Har tjekket Samsung "App Store", men kan kun finde Yousee Cinema.

Skal man have indbygget internet browser for at adgang til det?

På forhånd tak!
Kevin Kristensen :-)

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Det er YouSee Cinema, som pt. er muligheden på Samsungs Tv. Man har ikke direkte adgang til Web-Tv platformen.

Læs mere her:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1301402212

Manuducend

Hvordan skal det her så forståes?

"YouSee Web-TV blev i første omgang tilgængelig på PC/MAC og er sidenhen udvidet til fladskærme med internetforbindelse i Samsungs Smart TV. "

(http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1310548933)

- Kevin Kristensen[/i]

Medlem

Geografisk sted: Danmark
Hvad vil du med Webtv, hvis du har yousee i forvejen?

Hvis det er for at slippe for at trække et kabel, tror jeg du vil blive slemt skuffet over kvaliteten i forhold til den kablede løsning.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
kevin-kristense skrev:

"YouSee Web-TV blev i første omgang tilgængelig på PC/MAC og er sidenhen udvidet til fladskærme med internetforbindelse i Samsungs Smart TV. "

- Kevin Kristensen[/i]

Det er måske også lidt misvisende, men skal forstås som, at der er kommet en variant af Web-Tv ind i fladskærme fra Samsung. Det er dog opbygget omkring en "App" til Samsung Smart TV, så det er ikke helt det samme som, når man tilgår YouSees Web-Tv hjemmeside.

Manuducend

StoreSol skrev:
Hvad vil du med Webtv, hvis du har yousee i forvejen?

Hvis det er for at slippe for at trække et kabel, tror jeg du vil blive slemt skuffet over kvaliteten i forhold til den kablede løsning.

Det er heller ikk det jeg vil. Jeg syntes bare, at den sætning jeg henviser til i det tidl. indlæg, var lidt forvirrende mht. Web-TV på Smart TV, og jeg søgte sådan set bare en forklaring.

Manuducend

Rasmus Larsen skrev:
kevin-kristense skrev:

- Kevin Kristensen[/i]

Det er måske også lidt misvisende, men skal forstås som, at der er kommet en variant af Web-Tv ind i fladskærme fra Samsung. Det er dog opbygget omkring en "App" til Samsung Smart TV, så det er ikke helt det samme som, når man tilgår YouSees Web-Tv hjemmeside.

Helt i orden.
Tak for det! :-)

Udskriv emne
Svar på emne Side 1 af 1 [ 7 indlæg ]