Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af RasmusAabo
#98289
Super test, er virkelig solgt i dette TV.

Rasmus, har du testet den trådløse mediabox? Kan man, hvis man bruger den, få Tv'et helt ind til væggen? og hvordan med strøm stikket, hvor sidder det på tv'et? bagud?
Af sharders
#98290
Superlækkert TV
Men er det ikke nærmere afløseren for SL9000/9500? -Qua LED teknologien.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#98292
skovgaard skrev:Er der nogen der har overblik over hvordan den billige LE530N fungerer sammenlignet med LE850N mht. scanning backlight (eller mangel på samme?) og LED-dimming?

LE530N ser ud til at have en mat skærm og derved færre reflektioner.

Mvh Søren
LE530 har hverken local dimming eller scanning backlight, men er stadig tynd. Det skyldes, at dioderne er placeret langs siderne ligesom på Samsungs modeller.

LE550 modellen har en begrænset local dimming, men kun i 12 zoner. Igen har den dioderne placeret langs siderne. 12 zoner giver ikke nogen reel effekt - eller hvert fald ikke samme effekt som når dioderne sidder bagved selve panelet.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#98293
mimse skrev:Håber meget at Rasmus når at får indtryk og målinger af THX mode med i anmeldelsen. Det er trods alt meget vigtigt i den prisklasse.

Stort tillykke med fødselsdagen!!!
:)
Tak for det :)

Jeg skal se hvad jeg kan gøre.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#98294
RasmusAabo skrev:Super test, er virkelig solgt i dette TV.

Rasmus, har du testet den trådløse mediabox? Kan man, hvis man bruger den, få Tv'et helt ind til væggen? og hvordan med strøm stikket, hvor sidder det på tv'et? bagud?
Jeg har ikke prøvet den trådløse boks endnu, men det var faktisk planen, at jeg ville lave en separat test på denne på et tidspunkt. Der er også en test af en anden trådløs løsning på vej :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#98295
sharders skrev:Superlækkert TV
Men er det ikke nærmere afløseren for SL9000/9500? -Qua LED teknologien.
Jo måske. Det ligner det bedste fra SL8000 og SL9000. LE850N har scanning backlights fra SL8000, og det tynde design og LED fra SL9000.
Husk dog at SL9000 har Edge LED, hvor dioderne sidder langs kanten.
Af RasmusAabo
#98303
Rasmus Larsen skrev:
RasmusAabo skrev:Super test, er virkelig solgt i dette TV.

Rasmus, har du testet den trådløse mediabox? Kan man, hvis man bruger den, få Tv'et helt ind til væggen? og hvordan med strøm stikket, hvor sidder det på tv'et? bagud?
Jeg har ikke prøvet den trådløse boks endnu, men det var faktisk planen, at jeg ville lave en separat test på denne på et tidspunkt. Der er også en test af en anden trådløs løsning på vej :)
Lyder super godt, glæder mig til testen. Men du glemte lige mit spørgsmål omkring strømstikket :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#98304
RasmusAabo skrev:
Rasmus Larsen skrev:
RasmusAabo skrev:Super test, er virkelig solgt i dette TV.

Rasmus, har du testet den trådløse mediabox? Kan man, hvis man bruger den, få Tv'et helt ind til væggen? og hvordan med strøm stikket, hvor sidder det på tv'et? bagud?
Jeg har ikke prøvet den trådløse boks endnu, men det var faktisk planen, at jeg ville lave en separat test på denne på et tidspunkt. Der er også en test af en anden trådløs løsning på vej :)
Lyder super godt, glæder mig til testen. Men du glemte lige mit spørgsmål omkring strømstikket :)
Det overså jeg. Beklager :)

Strømstikket er indbygget i Tv'et og vender som sådan nedad. Det kommer hvert fald ikke i problemer med et eventuelt vægophæng.
Brugeravatar
Af KristofferA
#98322
God anmeldelse. Hvor er det ærgerligt at den har problemer med "bånd" henover skærmen til tider!!
Ellers var det tv mange ville gå efter. Øv. Synes faktisk det er lidt skidt at udsende et tv til over 10 kilo med sådan "fejl". Gad vide om THX hjælper på det...
Hmm så bliver det nok et samsung eller sharp...
Af Nico
#98323
Nu når jeres anmeldelser er af så høj kvalitet så er denne sætning lidt malplaceret ;)

"Fjernbetjeningen har store knapper og en masse af dem."
Af kskruger
#98324
Nico skrev:Nu når jeres anmeldelser er af så høj kvalitet så er denne sætning lidt malplaceret ;)

"Fjernbetjeningen har store knapper og en masse af dem."
Det er så selv bedstemor på 85 kan være med O_O
Af cybamerc
#98326
Hvad er årsagen til, at du ikke kalibrerer med CMS?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8