Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af janelne
#268696
Er det korrekt forstået, at det mindste fjernsyn i Sony's 2018-sortiment er 43"? Altså => de producerer f.eks. ikke 32" længere?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#270453
Sony rygtes på vej med 2 nye high-end TV - AF8 OLED og ZF9 LCD - senere i 2018. Det her skema ser rimelig hjemmebrygget ud, men vi har før set ZF9 nævnt som afløser til ZD9.

X1 Ultimate processoren var den, som sad i 8K-prototypen på CES. Den kommer i produkter på et eller andet tidspunkt, men tabellen nedenfor synes jo at lægge op til, at AF9 OLED også får den - altså 8K OLED?

Hvis det sker, så bliver det nok i 2. halvår 2018. Det kan også være, at det bare er det pure opspind - hvem ved...

Billede


Kilde: http://www.hifi-forum.de/bild/snap14_836664.html
Brugeravatar
Af Hognose
#271889
Hej
Jeg har fået anskaffet mig et Sony XF90 TV.
Der er 4 HDMI-porte, og jeg læser i testen, at de 2 af dem er beregnet til 4K-materiale.
Nu kan jeg ikke finde ud af, hvilke af de 4 porte, det drejer sig om. Jeg synes ikke, at jeg kan finde oplysninger om det nogen steder.
Er der nogen der ved, hvilke af dem, det er?
Af Vasen
#271900
Jeps 2+3.
Af lennon
#271911
radeck skrev:nej på a1 er det også 2 + 3
Tak for info. Har foreløbigt kun 4k kildemateriale via AppleTV ( port 2) , men når vm går i luften er det ret væsenligt,at jeg får Yousee boxen på den anden 4k port . .
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 16