Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af crankyrabbit
#268250
Tror det er ret ligegyldigt hvilke tv du må spørge ind til.. du har fået flere svar som peger i en bestemt retning - din pengepung taget i betragtning...
Men noget tyder på du IKKE kan lide de svar og gerne vil i en anden retning, hvorfor så overhovedet spørge??????
Undrer mig bare..... Sorry
Af Krallex
#268252
Sorry.. Men kan jeg godt få billede med et internet kabel eller hvordan fungere det med nyt tv?
Af crankyrabbit
#268253
Du skal da stadig have et antenne kabel, dit internetkabel er til smart tv delen...
Sådan fungerer det da her i huset.. bare wifi..
Af jng
#268255
Krallex skrev:Sorry.. Men kan jeg godt få billede med et internet kabel eller hvordan fungere det med nyt tv?
Med et koaksialkabel (antennekabel) kan du se tv. Men et "internetkabel" (netværkskabel) kan du se simuleret tv.
Af Krallex
#268273
Okay jeg fik ellers af vide af elektrikker jeg bare kunne tage internet kabel i mit tv og så havde jeg billede men skulle have en tv boks
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#268276
Det er også sandt i det omfang, at tv-udbyderen leverer TV via netværksforbindelsen. Hvem er udbyderen?
Brugeravatar
Af bbplayer
#268284
jng skrev:
Krallex skrev:Sorry.. Men kan jeg godt få billede med et internet kabel eller hvordan fungere det med nyt tv?
Med et koaksialkabel (antennekabel) kan du se tv. Men et "internetkabel" (netværkskabel) kan du se simuleret tv.
Yousee kabeltv leverer internet og kommer jo igennem COAX kabel som han sætter i sit tv direkte, hvis man har dekodning på tv til krypterede kanaler. :)

Så coax kablet kan levere internet OG tv billede, der sidder normalt så en router/modem på internet delen, som gør du kan tilslutte dette med en pc.