Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Spicy
#267136
Hvad sker der for Elgiganten. Sidste uge kostede LG OLED B7 65" 17.888 kr, i denne uge var prisen 18.888 kroner – i den kommenede uge er det på "tilbud" i deres tilbudsavis til 19.999 kroner.....
Af MortenLS
#267614
Ja det er billigt for W7, resten er samme priser som herhjemme.

Er der nogen forskel på et tysk tv og et dansk tv?
Brugeravatar
Af bbplayer
#267621
MortenLS skrev:JEr der nogen forskel på et tysk tv og et dansk tv?
En måde er at gå i en dansk butik, skifte sprog på tv til tysk, så ser du de forskelle som er mellem dk og de :) De bruger det samme som os, og skifter du sprog til dansk når det kommer ind af døren, mærker du ikke forskellen, du kan være heldig dine tunere har dvbc2 support men ellers ingen forskelle du bemærker.
Af kamikazedk
#267763
Hvad er jeres vurdering af, hvor langt LG 55B7 og LG 55C7 kommer ned i pris? Når man ser på sidste års model LG 55B6, så var det jo først i slutningen af sidste år at den kom ned under 10.000 kr.

Men prissætningen af 7-modellerne har været noget mere aggressiv, og er faldet væsentligt hurtigere end sidste model. LG 55B7 har jo været nede på 10.000 kr. (kan ikke huske om det var til BF), og derudover har de begge været nede på 11.111 et par gange så vidt jeg husker. Nogle gange er C7'eren også billigere end B7'eren. Men spørgsmålet er hvor langt de realistisk set kan ryge ned? Vil gerne have en 55C7 til under 10.000, men er det helt utopisk ifølge jer? :)
Af Hbar
#267765
Min vurdering er at de her i februar og marts stille og roligt vil forsvinde, tror ikke du vil se nogen prisbasker på 7 modellen, før de er ryger i restordre og 8 modellen stille og roligt overtager med en høj start pris. Mit bud er at du skal slå til nu hvis du ønsker en 7 model, måske et weekend tilbud kan bringe prisen lidt ned, men tror ikke på du finder et som er flere tusinde kroner under nuværende pris.
Brugeravatar
Af bbplayer
#267774
kamikazedk skrev: Vil gerne have en 55C7 til under 10.000, men er det helt utopisk ifølge jer? :)
Følg Power/Elgiganten på facebook, find ud af hvor næste ny åbning sker, så er der sikkert kø tilbud på skærme fra 7 serien der hvis det er inden for de næste uger/måned.

Ellers ved du nok lige så meget som os andre omkring priserne, og du får dem nok ikke under 10k undtaget en super årsag som vandskader, jubilæum eller andet som ikke er helt normal tilbud, mener jeg. Ting kan dog ændre på det jo, man er aldrig sikker.

eksempel: Denne tråd skal du tilbage til juni 2017, så var der stadig serie 6 modeller ude, kan du vente så længe?
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... start=1080
Af Ultimathor
#267796
LG Oled55B7 var på tilbud hos mediamarkt.de i et par uger til 888 EUR, men det ser ikke ud til at være tilfældet længere.
Brugeravatar
Af kerovan
#267800
Jeg har for et par uger siden lige købt 55B7 hos elgiganten til 10.777 og det er det absolut billigste jeg har set den til.

Og bortset fra prisen, så er det satme et lækkert tv!

Af PeterD
#267827
Blot lige for at minde folk om at OLED er så godt for Mfede skriver i en anden tråd..
..

"LG's OLED bruger et farvefilter, og derfor er der ingen forskel på farverne ift. hinanden.
Anmelderen Darko har testet lysstyrken på et af de første OLED's fra LG som har en del år og 5000 timer på bagen. Det kan du læse om her: http://hdtelevizija.com/en/2017/09/04/l ... t-picture/

Spoiler: Han måler samme peak lysstyrke som første gang han målte på det."
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 192