Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PeterD
#267258
KS (2016) serien skulle være bedre end MU (2017) serien, men Samsung opdaterer ikke deres Smarttvsystem fra år til år.

Q = 2017 QLED

MU = 2017 UHD

M = 2017 HD

KS = 2016 SUHD/LCD

KU =2016 UHD

Pissst... Kig også efter Sony XE85 og XE90 med VA panel og Android smarttvsystem
Af jng
#267259
PeterD skrev:KS (2016) serien skulle være bedre end MU (2017) serien, men Samsung opdaterer ikke deres Smarttvsystem fra år til år.
...
Gør Sony?
Af kamikazedk
#267270
PeterD skrev: Pissst... Kig også efter Sony XE85 og XE90 med VA panel og Android smarttvsystem
Ja for Android-styresystemet er jo bare åh så fantastisk.
Af PeterD
#267277
kamikazedk skrev:
PeterD skrev: Pissst... Kig også efter Sony XE85 og XE90 med VA panel og Android smarttvsystem
Ja for Android-styresystemet er jo bare åh så fantastisk.
Erhm..I hvertfald bedre end Tizen som tråd starter jo har ( hvorfor reklamere for de apps du ikke har brugt fornyligt?), Men OK en fordel er vel at man kan lave lave splitskærm..så man kan se tv og browse imnettet.

http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1311841679

Desuden har nogle af skærmene indbygget Chromecast, Netflix, links til Google Play Butik,, Google Play Musik, Google Play Film og Tv samt YouTube.
Af Grandahl
#267314
Har du nogensinde prøvet Tizen PeterD, det tvivler jeg på??
Ved du hvordan interfacet kører, med menuer, smart tv, apps osv?

Du er fan af Sony og pana og derfor vil du for alt i verden igen igen lede folk i den retning uanset hvad.. Det er sku irriterende at du ikke bare er objektiv...

Det der psst kig lige på Sony, du er en omvandrende reklamesøjle.. Det er røvirriterende, stop det. Det ville bare være dejligt.
Af lennon
#267317
Nu er der jo bred enighed om,at Sonyen er markedets bedste køb lige PT . Så jeg synes det er fair nok, at Peter råder trådsarter til,at tage den seriøst med i overvejelserne . Og jeg har så den holdning,at man som udgangspunkt ikke bør lade smart-TV delen være afgørende for det endelige valg - da man alligevel altid kan få en bedre smart-tv løsning med en ekstern boks, som feks AppleTV .
Af Grandahl
#267361
Lennon, prøv nu lige at se hvad trådstarter efterspørger.. Han efterspørger ikke en sælger fra Sony.. Det er ærgeligt når det spørges om et simpelt spørgsmål, og man så laver det om til at ville sælge et bestemt produkt.. Det er helt på højde med Elgiganten/power der vil sælge LG LCD skærme..

Synes det sætter vores side her i et dårligt lys som seriøs side, kyndige vil jo rynke på næsen..

Hvorfor ikke bare svare på spørgsmålet, og komme med råd om specifikke tv, når dette efterspørges.
Af PeterD
#267365
Q = 2017 QLED
MU = 2017 UHD
M = 2017 HD
KS = 2016 SUHD/LCD
KU =2016 UHD

Hvis det ikke er at vise forskellen i årstal så ved jeg ikke..
Af Grandahl
#267378
Spiller du dum?

Som jeg skriver ovenover, det er omkring det at du skriver psst.. også videre omkring endnu en sonyreklame fra dig af.

Sælg nu et tv når det bliver efterspurgt, trådstarter efterspørger da ikke på noget tidspunkt anbefalinger omkring et muligt køb af tv.
Brugeravatar
Af bbplayer
#267379
Skægt som tråden har en masse med elgigantens sælgere tilfælles. Lige uvidende og lige påståelige om det de mener er rigtigt, og gør alt for at sælge kunden noget de ikke bad om i første omgang.

Det skal man huske når de personer rakker ned på elgigantens sælgere næste gang.
Af Grandahl
#267381
Du har helt ret, tænker dog ikke PeterD er i stand til at drage paralleller til ham selv, det plejer han ikke. Men håbet har man da lov at have.