Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SimonNielsen1
#266930
Super lækker skærm sælges.

Sælges kun grundet opgradering til 65 tommer

2 år gammel har hængt samme sted i de to år, har stadigvæk kassen og alt tilbehør

Sidste model Samsung lavede med pointer, fungere upåklageligt ?

Twin tuner
3D og 3D Briller medfølger
2 fjernbetjeninger medfølger self.


Har svært ved at prissætte den, BYD

Mvh simon
Senest rettet af SimonNielsen1 13. feb 2018, 19:39, rettet i alt 1 gang.
Af peter4200
#266978
Sælg !!! jeg har netop foræret et tilsvarende væk til et godt nok familiemedlem - da jeg købte LG OLED :-)
Brugeravatar
Af DaneLaw
#267010
Vil også mene at det er mellem 4 til 4.5k som er en fair pris, hvis standen er herefter.
trods alt et ret lækkert native 100hz fjernsyn fra Samsung.
Elgiganten sælger dog demomodeller til 7999DKK så et brugt der er ude over reklamation ville 4 til 5k nok være ganske fair for både køber og sælger.

Med budene i denne tråd in mente og hvis de igen skulle blive vejledende, og den aktuelle FB interesse falder fra,. så er 2800DKK aktuelt herfra men ikke fordi jeg står og mangler har lige købt OLED og ville være med henblik på udskiftning i soveværelset og også årsagen til at buddet ikke er højere men til sub 3k er det svært at sige nej selvom en vis størrelse ville få et flip hvis jeg kom hjem med atter et stort fjernsyn.
Held og lykke med salget, men sats på en pris mellem 4 til 4.5k, det burde være muligt kva en mulig køber der vitterlig søger dette TV
Brugeravatar
Af DaneLaw
#267239
Lås den selv evt ved at understrege i trådens topic-overskrift [SOLGT].
Du har jo admin overskrifts-rettigheder og samtidig kunne du måske også lige gengive hvad du solgte til nu hvor du anmoder om bud & vurderinger af dit TV og blev det til de 4k eller hvordan? og fik du dig et 65" som du sagde var årsagen kva du ville havde større TV..
Af SimonNielsen1
#267243
Jeg fik 4500 for det ? hvilket jeg syntes var en fair pris, jeg måtte da nøjes med 55 tommer oled. Min bedre halvdel var ikke til at overtale til 65” endnu :)