Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SimonNielsen1
#267077
Hej flatpanels

Som overskriften siger, jeg har lige købt Oled55c7, og når jeg vil bruge webOS kommer der en søjle ude i venstre side frem med “mit indhold” hvor der står youtube, er det muligt at sætte den til Netflix istedet? Og hvis ikke er det så nuligt at fjerne den helt?
#267142
Nope, det kan ikke fjernes. Vi på talte det også da vi så på E7. Det er en glidebane og Samsung og TV baserseret på Android TV er også med på vognen.
#267156
At der ikke er en måde, at fravælge reklamer i selve brugerinterfacet. Køber jeg en ny bil, så ville jeg nok blive mobset over, at finder en stor streamer på bagsmækken for køb af tilbehør hos en af forhandlerens servicepartnere...
Brugeravatar
Af bbplayer
#267169
Jeg mener du kan vælge den fra ved ikke at acceptere deres betingelser, hvor de også sender din information til LG osv.. Det begrænser dog nogle apps til ikke at virke mere, eller være væk fra menu. Har ikke selv udforsket det.
Brugeravatar
Af DaneLaw
#267173
Kan heller ikke ændre det store på min YT banner i venstre side, men syntes egentlig den er meget lækker sålænge den ikke spiller op med reklamer eller andre forhold som tester ens tåmodighed.
for pt som den bare hænger der, bruger jeg den til at samle en håndfuld af de YT kanaler jeg følger' og direkte channel-adgang..
Btw er der nogen som har overblik over hemmelige remotebutton-sekvens-tryk som man ikke lige kan udlede af sund fornuft-
fx hvis man trykker 3 gange på mute.. O-O ;)
Af SimonNielsen1
#267183
Jeg kan også godt se det fede i den, hvis jeg brugte YT og så noget derfra, jeg forstår bare ikke hvorfor de dog ikke havde lavet det et selvvalg om man ønskede den der.

I det mindste kunne de så have gjort så jeg selv kunne vælge hvor indholdet skulle komme fra. :)