Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#267056
Man kan hente den ved at logge ind i MyPhilips og registrere sit TV.

Well.. jeg valgte at opdatere i går selvom det er med risiko for at alt holder op med at virke. :-)

Umiddelbart ser alt ud til at virke fornuftigt. Amazon Video kører, men vist uden HDR. Menuer kører smooth.

Har ikke lavet en “factory reset” endnu, men det sker om et par dage.
#267089
Morten Nørgaard skrev:
Er der nogen der har taget chancen og opdateret til Android 7?
Jeg opgraderede igår uden problemer. Der er stadig INGEN HDR på youtube hvilket jeg undrer mig over. Det var eneste grund til at jeg opgraderede.

Menu systemet lader til at køre noget langsommere
#267109
Har også taget chancen...

Har ikke haft nogen problemer med opdateringen endnu...

Syntes faktisk smart tv delen virker lidt hurtigere.

Og så kan man se nuværende og næste program når man skifter kanal.
#267144
Morten Nørgaard skrev:Man kan hente den ved at logge ind i MyPhilips og registrere sit TV.

Well.. jeg valgte at opdatere i går selvom det er med risiko for at alt holder op med at virke. :-)

Umiddelbart ser alt ud til at virke fornuftigt. Amazon Video kører, men vist uden HDR. Menuer kører smooth.

Har ikke lavet en “factory reset” endnu, men det sker om et par dage.
Har du hentet den via internet på skærmen eller på en USB? Den integrerede updater på mit 9002 finder stadig ingen opdatering.

Du skriver at du endnu ikke har lavet "factory reset". Er det en nødvendighed? Det vil kræve en del ressourcer til at konfigurere billed-profiler mv. en gang til.
#267154
Jeg har også opdateret nu, umiddelbart ser det fint ud og uden noget særligt mærkbart hverken i billedet eller menuer, ser ret ens ud faktisk.

Nu kan jeg dog ikke formatere en usb stick for at bruge den som harddisk i fjernsynet, den fejler hele tiden.
#267171
jesper.vester skrev:
Morten Nørgaard skrev:Man kan hente den ved at logge ind i MyPhilips og registrere sit TV.

Well.. jeg valgte at opdatere i går selvom det er med risiko for at alt holder op med at virke. :-)

Umiddelbart ser alt ud til at virke fornuftigt. Amazon Video kører, men vist uden HDR. Menuer kører smooth.

Har ikke lavet en “factory reset” endnu, men det sker om et par dage.
Har du hentet den via internet på skærmen eller på en USB? Den integrerede updater på mit 9002 finder stadig ingen opdatering.

Du skriver at du endnu ikke har lavet "factory reset". Er det en nødvendighed? Det vil kræve en del ressourcer til at konfigurere billed-profiler mv. en gang til.
Yes, via USB. De gør som regel opdateringerne tilgængelig tidligere på MyPhilips.

Med hensyn til factory reset er det noget de ofte anbefaler i Philips support forum efter opdatering. Jeg skal ikke kunne sige om det har en praktisk betydning.
#267217
Jeg opdaterede mit POS9002 via USB i går. Let proces, der gik overraskende hurtigt.

Nu havde jeg ikke gjort mig klart, hvad jeg forventede, men der er ikke den store forskel mellem Android 6 og 7. Mest nævneværdig forskel, for mig, er Amazon Prime Video app'en, men det er fordi, jeg tilfældigvis abonnerer på det for tiden.

Er der kommet andre nye ting til, som man skal prøve?