Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#266353
Lidt gammel tråd -

Men købte 55 XE85 for 5555 kr i forgårs og må sige til tv fra tdc digitalt tv
er jeg super glad for dette tv - ville ønske jeg kunne finde et på 40/42 " til soveværelset lige så godt.

Mit hoved brud er dog, har nogen efaringer med at optage på xe85, er lidt i tivl om
2 tilbud jeg så, en seagte 2TBpris 649 kr og en på 4 TB 888 kr usb 3.0 fra elgiganten er ok at bruge.
Og om de også virker til timeshift - ved ikke hvorfor jeg tænkte på at bruge 2 forskellige harddisk
en til timeshift og en anden til at optage på - måske bare en skør ide.
#266413
Tusind tak, tager en 2tb og tilslut på rette usb port ! - ingen timeshift okay - må blive på næste tv :-)

Fandt en profil, der passer til over all alle kanaler på sport profilen.
( Er kun lige nået dertil, hvor næste træk er at tjekke om tv'et opdatering, tak for linket i tråden ! )
#266856
Som det fremgår af tråden linket nedenfor, så er der en del der tyder på at 75" versionen af XE85 har IPS panel, og altså ikke VA panel som de mindre modeller. Hvis det er korrekt, så ville det vel være en god ting hvis der var en notits om det i testen af XE85. Det samme gør sig vist også gældende med XD85, her blot med omvendt fortegn. Her ser det ud til at 85" har VA panel mens de mindre størrelser har IPS panel.

http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 34#p266834