Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ludo
#265042
I må også gerne høre, om B8 kan klare 4K HDR med 60 billeder pr. sekund.

Det forlyder, at forskellen i Alfa 7 og Alfa 9 er, at B8 ikke kan klare 4K HDR og HFR på én gang. Det er lidt relevant, om den har svært ved at klare 60 billeder pr. sekund i 4K HDR.
Af KBW
#265049
Spørg LG om de er kommet nærmere med en løsning omkring farvetint og nærsort ensartethed?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#265059
Konka har fundet løsningen til det her med at finde plads til soundbar’en med elektronikken til Wallpaper OLED... køb et ekstra bord og stil den på!
Billede
Billede
Af Ludo
#265069
Torben Rasmussen skrev:B8 vil ikke kunne klare 4K HDR HFR.
Jeg troede ikke, at 60 billeder pr. sekund blev betragtet som HFR. 2017-udgaven skulle da gerne kunne klare op til 60 billeder pr. sekund. Det antog jeg, at den også kunne i HFR.

Har jeg misforstået noget?

Så hvor mange billeder pr. sekund kan B8 klare i HDR? 24?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#265094
HFR er 120 fps. Det kan B8 ikke klare i HDR, men den kan i SDR. Det kræver Alpha 9 processoren at køre 120 fps i HDR.

Philips er ikke på CES. De er på IFA.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#265116
En elektronikmesse er nu engang bedre hvis der er strøm... total blackout nu på 20. minut i den nordlige fløj (hvor de store bor)
Billede
Af Lape
#265152
Er der info/billeder af "B8V" eller "C8V" :)

Kunne godt tænke mig at vide om disse modeller vil understøtte 120 Hz native og VRR..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#265173
Vi har ikke de tekniske detaljer endnu. 120 Hz understøttes på C8 i HDR, men kun i SDR på B8. VRR kræver HDMI2.1 eller et retrofit til 2.0 - vi ved ikke om det kan implementeres på HDMI2.0 produkter endnu, men i princippet er det kun software.

Rasmus har muligvis et billede af B8, men den er magen til sidste år, dog med en anden farve bagpå.
Af Ludo
#265174
LG har implementeret BFI i dette års udgaver. Bevægelser skulle se væsentligt bedre ud, siges det. Det lyder godt.

Jeg er nysgerrig efter, om det i så fald kun gør sig gældende på C8 og op.