Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#264790
Hej :)

Leder efter et nyt 55" tv til stuen. Har kigget på en masse forskellige, også her i forbindelse med januarudsalg. Dog er der så mange forskellige faktorer. Søger et godt billede og et fint velfungerende styresystem. Har først og fremmest kigget på Samsung's MU7005, men har den decideret problemer, eller er det ikke noget man mærker? Min første indskydelse var LG 55uj635v, men er umiddelbart valgt fra grundet manglende VA-panel (Vil mene jeg sidder direkte nok til at dette er den bedste løsning). Sidst har jeg kigget på det Philips 55PUS6262, som kun skulle koste 3500 på Wupti (Det ser ikke sådan ud?). Nu har jeg så også hørt at en hvis Sony skulle lægge tæt med den Samsung.

Som i kan høre har jeg brug for hjælp. Gerne noget for/imod, eller om der er noget jeg skal holde mig fra. Kommer fra ældre (ca. 2014) Samsung mellemklasse modeller :)

På forhånd tak
Vh
Kasper
#264795
Jeg ville også gå efter en model med VA panel. Phillips 6 og 7 serie er med IPS panel.

Disse 2 er meget lig hinanden, der er test af dem begge her på siden:
MU7005
Sony XE8505

Hvis du er rigtig heldig kan det være Sony XE9005 kommer på udsalg i dit prisleje, i så fald ville jeg vælge den.