Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Beckham
#264136
Tillykke med købet Thorvald!! Det står os jo heldigvis frit for hvilke billedindstillinger man foretrækker..:-)

Købte selv tv'et i 65" i foråret og er også super tilfreds indtil videre. Er en super all rounder. Klarer virkelig alt materiale rigtig godt. Selv kan jeg egentlig også godt lide fjernbetjeningen, selvom den har fået lidt kritik rundt omkring..:-)
Af Thorvald
#264139
Lyder godt. :-) Fik du dine kabler og din bagside til at sidde pænt? Måske har du heller ikke så mange kabler der går til og fra. Jeg glemte dog at bruge de der sorte kabel holdere - kan være det ville gøre det en smule bedre.
Af Beckham
#264141
Synes jeg har fået kablerne til at sidde ok. Jeg har så også en receiver, så har ikke så mange kabler der skal der op. Eneste problem lige nu er min USB harddisk, hvor kablet er for kort til at køre op igennem foden og hen til USB stikket..:-)
Af Thorvald
#264153
Ok - jeg har også en A/V receiver, men en ældre en af slagsen, der mest fungerer som forstærker, så jeg kan ikke bruge den til at modtage alle A/V input og så sende det op til fjernsynet med ét kabel.

Hvor stor er din USB harddisk? Tænker bare på om den kan være bag bagbeklædningen et eller andet sted. I mit gamle fjernsyn havde jeg en HDMI omskifter, gemt bag i fjernsynet - og den var da tykkere end den USB HDD jeg har som ekstern HDD til min computer. Den er jo kun 1 cm tyk.

Jeg har også en DVD-afspiller, som jeg ikke har sat til, fordi component kablet var for kort. Den er også af ældre dato, så måske er det ligemeget, men den fungerer ellers udmærket. Men det fungerer også fint at bruge min Panasonic HDD/Bly-Ray optager til at afspille både DVD og Blu-Ray. Jeg kunne også godt tænke mig at købe en Sony UBP-X800 Blu-Ray afspiller, for at have en stand-alone afpiller af høj kvalitet, passende til fjernsynet. Og sidenhen en Sony STR-DN1070 el.lign. A/V Receiver, til at erstatte min gamle Sony receiver og derved gøre Sony setup'et komplet. :-)
Af Thorvald
#264163
Ok - super. :-) I El-giganten står der mærkeligt nok to priser, hvor den mindste er 2769,- Det kan selvfølgeligt være jeg kan få den ned på samme pris som i Hi-Fi klubben, jeg fik i hvert fald fjernsynet små 1500,- billigere i El-giganten end den daværende pris.
Af KA_3500
#264165
Jeg ser på Rtings.com (https://www.rtings.com/tv/reviews/sony/x930e) at der kun er support for "HDMI 2.0 Full Bandwithe" på 2 af de 4 HDMI porte (port 2 og 3). Jeg skal kunne tilslutte ATV 4K, UHD Player og Bose Soundbar (som skal køre på ARC på port 2). Så har jeg to enheder mere at tilslutte, men de skal vel begge tilsluttes en HDMI 2.0 port for at jeg kan få fuld udbytte af ATV og UHD player? Kan ikke helt gennemskue konsekvensen af der kun er to porte med HDMI 2.0. Kan nogen forklare?
#264176
Ja, det er korrekt at det ikke er alle porte der klarer 4K HDR. Har du virkelig 4 af dem? Din Soundbar skal vel ikke køre HDR. Det er kun enheder, som sender 4K HDR, som har brug for 2.0.
Af KA_3500
#264183
Torben Rasmussen skrev:Ja, det er korrekt at det ikke er alle porte der klarer 4K HDR. Har du virkelig 4 af dem? Din Soundbar skal vel ikke køre HDR. Det er kun enheder, som sender 4K HDR, som har brug for 2.0.
Nej, som jeg skrev så har jeg to enheder der skal køre 4K HDR, en ATV og en UHD player. Men jeg vil gerne tilslutte min soundbar til ARC porten, som dermed optager en af HDR mulighederne. Alternativt skal jeg tilslutte soundbaren med et optisk kabel, men så går funktionen med at soundbaren betjenes via TV og tænder/slukker sammen med Tv'et fløjten
Af KA_3500
#264199
Godt tænkt.... Tjekke lige og fandt at det gør den
"Er SoundTouch 300 soundbar kompatibel med 4K-video?
Ja, systemet overfører Ultra High Definition 4K-video fra en kildeenhed til tv'et med 60 FPS (billeder pr. sekund)."
#264290
Torben Rasmussen skrev:Passivt tv skyldes at du ikke har rørt nogen taster på remoten i x antal timer. Det kan slås fra i menuen.
Nå, nu har jeg forsøgt lidt på at finde nogen indstillinger, men jeg synes ikke jeg kan finde noget. I det hele taget virker det lidt svært at finde frem til "indstillinger". Og i hvert fald kan jeg ikke finde dette. Hvordan finder jeg frem til det?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9