Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#262970
Diverse test peger nu også kun i Samsungen retning, synes ikke der er så meget smag og behag i dette tilfælde
#263711
Hej Lasselh, jeg købte et Lg 65uj750v i Power Randers den 7 december, fik et godt tilbud på 8999 kr, og det var efter at have set på mange forskellige tv, og vil sige jeg er glad for mit valg, et rigtigt lækker tv med fedt billed, og efter min mening det tv der har det mest smarte, smart tv funktioner med magic remote, og Web webOS 3.5, og efter min mening er der for meget snak om hvad for et panel man skal have, VA eller IPS . så hvis du ikke har købt et tv i nu. kan jeg godt anbefale det her Lg 65uj750v. Ps forhører mig ved alle om de have haft det til 7700 kr, det havde de ikke. :-)
#263725
Nej jeg har endnu ikke købt.
Nu er det xe9005 jo blevet rost meget så jeg havde enlig sat mig for at det var det jeg skulle have. Men også ved det her tv kan jeg se har været til salg billigere. Nuværende pris er lige over 13k men kan se det har været på bud, slut november (nok black fredag) til 10500 og så giver jeg sku ikke 2500 mere for det nu.
Min plan var hvertfald lige og vente til januar udsalg og se om ikke den falder lidt i pris.
Jeg har været ude og se på lidt forskellige tv i mellemtiden 9005, 8505 og mu7005 og jeg må jo bare konstatere at jeg ikke ser nogle kæmpe forskel, om det så skyldes det er vises på dem eller om jeg er blind vides ikke.
Så har lavet min plan lidt om, tænker jeg lige venter til det nye år og ser om de ikke skal af med nogle af de gamle modeller lidt billigere, og så tager jeg nok bare det hvor jeg syntes jeg får mest for pengene.

Det er da godt du er glad for dit lg tv. Kan da godt være jeg lige skal tage et kig på det igen, jeg droppede det måske lidt hurtig efter det ikke var populært i denne tråd.
9000 kr er vil en ok pris. Billigste på nettet er jo 10000..
#263887
Så kom der lige et nyt tv på banen
Der kommer lige en tilbudsavis ind af døren fra Bilka og her var der tilbud på PSU8102
Jeg læste lidt om det og selv om det ikke er et udbredt tv her hjemme så virker det til at være et tv folk er positive overfor, især den polske (oversatte) test jeg læste i en tråd her inde.
Det koster 10k
Jeg var i Bilka her til aften og se lidt på det og det ser jo fint ud, det var dog bare flow tv der kørte på det så det var lidt svært at konkludere noget.
Men lidt pt syntes jeg det er det bedste bud på et 65" til 10k
#263892
Har ikke lige set den omtalte model i aktion. Men netop almindelig flow tv synes jeg jo er godt til at vurdere et tv. Blu ray kilder ser som regel rimelig fornuftig ud på de fleste tv..:-)
#264058
Så har jeg efter lange overvejelser lige været i Bilka og hente et Philips psu8102
Vi har et gammelt Philips fladskærms-tv i forvejen og vil faktisk sige at det var ambilight sammen med en pris på 10k der gjorde det blev det tv.
Jeg håber det er det rigtige for mig, men vender lige tilbage når jeg har fået lidt erfaring med det så andre måske kan bruge det til at vælge deres nye tv..