Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mimse
#261274
Øh ja? Det er jo kun i dag tilbuddet gælder (50stk.) Vil det så give mening?

Har stået og leget med det i Power Odense. Synes det virker mere lækkert en LG B7 som stod ved siden af. Bedre fjernbetjening og meget bedre lyd. Endte dog med at købe LG E7 65. Da kostede Grundigen også 29990kr.
Af Ghidora
#261275
mimse skrev:Øh ja? Det er jo kun i dag tilbuddet gælder (50stk.) Vil det så give mening?

Har stået og leget med det i Power Odense. Synes det virker mere lækkert en LG B7 som stod ved siden af. Bedre fjernbetjening og meget bedre lyd. Endte dog med at købe LG E7 65. Da kostede Grundigen også 29990kr.
Ja det kan jo komme på tilbud igen... og det er da altid rart at vide om der er fordele og ulemper ved det? frem for de andre mærker...

Specielt når det er så svært at finde noget på nettet om modellen...
Af mimse
#261278
Ja de har jo også Sony A1 til 14666kr. Men det er jo kun 55".
For under 900kr. mere får du 65". Med samme LG panel. Hvis prisen var den samme for Sony A1 65, LG E7 65 og denne Grundig så ville jeg klart vælge Sony eller LG. Hvis det var LG B7/C7 ville jeg muligvis vælge Grundig.
#261279
Ja det er det :D

Jeg vil klart hellere have 65 tommer, men designet på Grundig tvet er nærmest umuligt at se på nettet synes jeg, kan ikke finde ordentlige billeder, eller en eneste film på youtube, utroligt nok.

Hvad for et interface bruger Grundig mon? :)
Af lennon
#261286
Nu understøtter den først og fremmest ikke DV - hvilket er lidt af en dealbreaker .Og tror både lyd og byggekvalitet er bedre på Sony . Men godt nok en skarp og fristende pris . .
Af Kreilo
#261290
morten.bonderup skrev:Ork der er mange gode ting at huske, input lag og DV er jo væsentligt! :D

hvorfor er grundig så svært at finde information om på nettet? :)
Det er vel fordi den modellen ikke er særligt populær og derfor ikke bliver taget ind til test. Jeg har selv været på udkig efter et 65" OLED i noget tid nu, men jeg tør bare ikke springe på dette tilbud selvom det er fristende. Jeg kender ikke nok til deres OS og kender ikke noget til hvordan deres billedbehandling er.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10